ایران خودرو تمدید مهلت برای تعریف حساب وکالتی را تکذیب کرد

ایران‌خودرو خبر صبح امروز (سه‌شنبه) مبنی بر تمدید مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه بصورت همزمان نزد بانک صادرات برای مشارکت در طرح اخیر را رد کرد.
تصویر ایران خودرو تمدید مهلت برای تعریف حساب وکالتی را تکذیب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، صبح امروز (سه‌شنبه) خبری مبنی بر تمدید مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه بصورت همزمان نزد بانک صادرات برای مشارکت در طرح اخیر ایران‌خودرو منتشر شد که اکنون ایران‌خودرو اشتباه خود را تصحیح کرده و این موضوع را رد کرد.

صبح امروز طبق اعلام ایران‌خودرو به رسانه‌ها خبری منتشر شد که بانک صادرات به‌سبب تعطیلی روزهای اخیر، این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که بتوانند تا پایان ساعت اداری فردا (چهارشنبه ١٩ بهمن ماه) نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد این بانک و واریز ٩� میلیون تومان از وجه خودرو به صورت همزمان (به‌جهت مسدود شدن وجه در حساب) اقدام کنند.

این درحالی است که آخرین مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تا پایان روز گذشته (١٧ بهمن ماه) بوده است.

در همین حال تعداد زیادی از مخاطبان به تسنیم، اعلام کردند که موفق به تمدید حساب وکالتی خود نشده‌اند، حالا این گروه صنعتی اشتباه خود را تصحیح کرده و موضوع تمدید مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه نزد بانک صادرات را رد کرده است.

طبق اعلام ایران‌خودرو " مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید نشده و طبق اطلاع‌رسانی قبلی و بخشنامه مربوطه، با توجه به فاصله 48 تا 72 ساعته تا فعال‌سازی حساب، روز گذشته 17 بهمن‌ماه آخرین مهلت برای افتتاح حساب و واریز وجه بوده است. "

مشتریانی که تا روز گذشته حساب خود را تعریف و واریز وجه کرده‌اند تا پایان روز شنبه 22 بهمن امکان ثبت‌نام خواهند داشت و قرعه‌کشی ساعت 14 روز یک شنبه 23 بهمن ماه انجام خواهد شد.

منبع:تسنیم

461744

نظرات شما ( 1 نظر )

HLDVD |
جمعه 21 بهمن 140120:31
1- روز سه شنبه وچهار شنبه بیشلطفا در سایت ها درج کنید شاید یک انسان وظیفه شناس پیدا شود و حق مردم را بگیرد از 50 خبر گزاری اعلام نمودند تمدید شده است 2- برخی شبکه های سیمای استانی همچون لرستان با درج زیر نویس مستمر تمدید را اعلام نمودند 3-ایا ایران خودرو که خودشان منبع خبر بودند حداقل نمی شد تکذیبیه می دادند 4- مردم به ایران خودرو همیشه شک دارند این موضوع شک انها در شفاف نبودن قرعه کشی را زیاد می کند 5-گناه مردمی که طلا ماشین و.......فروخته چیست چه کسی باید تاوان بدهد ایا در استانه 22 بهمن این تلخ کامی را چه کسی باید جواب بدهد 6- استد عا داریم حداقل برای کسانی که روز 4 شنبه تکمیل نموده اند تمدید شود 7- عزیزانی که این مطلب را می خوانید با درج در سایت های مختلف پی گیر شوید شاید یک فرد وظیفه شناس پیدا شود یا شاید فردی با شکایت از ایران خودرو حق مردم را بگیرد