پیش‌بینی هواشناسی اصفهان تا دوشنبه 3 بهمن

آب و هوای اصفهان تا روز دوشنبه3 بهمن به گفته سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با آلودگی همراه خواهد بود و فعلاً بارش برف‌ و باران دور از انتظار است.
تصویر پیش‌بینی هواشناسی اصفهان تا دوشنبه 3 بهمن

به گزارش سایت خبری پرسون،اصفهان سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: آلودگی هوا استان تا روز دوشنبه(سوم بهمن‌ماه) تداوم خواهد داشت و فعلاً بارش برف‌ و باران دور از انتظار است. لیلا امینی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، به دلیل استقرار جریانات پایدار تا اواسط هفته آینده، پایداری هوای سرد در طول روز، کاهش دما و غبار صبحگاهی به‌ویژه در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود. همچنین انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۶ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید. طی این مدت خور و بیابانک با ۱۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و چادگان با ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود. سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه ‌به سکون هوا و افزایش غلظت مواد آلاینده در سطح کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی هشدار نارنجی صادر شده است.

وی با اعلام اینکه فعالیت موج ناپایدار استان را فعلاً در استان نخواهیم داشت و بارش برف ‌و باران دور از انتظار است، افزود: در شبانه‌روز گذشته همچنین در هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان بارش برف یا باران نداشتیم. امینی با بیان اینکه آلودگی هوا تا روز دوشنبه بعدازظهر تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشدار نارنجی صادرشده، اما اگر وضعیت بهبود پیدا نکند هشدار قرمز صادر خواهد شد.

منبع:ایسنا

458416

نظرات شما ( 2 نظر )

..... |
یکشنبه 2 بهمن 140108:46
خدا لعنت کنه باعث بانی شو با این هوای آلوده که درست کردن همه رو داغون کردن
.. |
یکشنبه 2 بهمن 140107:36
خجالت بکشید مردم رو داغون کردید با مواد شیمیایی اعلام میکنن هوا آلوده حرف مفت نزنید هوا رو داغون کردین