تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه 28 دی در این مناطق

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه 28 دی نوبت صبح در برخی مناطق اجرا می شود.
تصویر تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا چهارشنبه 28 دی در این مناطق

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه ۲۸ دی خبر داد.

«افشین یگانه» سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه همچنین از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در بخش دینور شهرستان صحنه در روز چهارشنبه ۲۸ دی خبر داد.

بارش برف در اوایل هفته جاری در بسیاری از نقاط استان کرمانشاه موجب تعطیلی ادارات و مدارس، کاهش دمای هوا و مسدود شدن راه های روستایی شد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، تا عصر امروز سه‌شنبه گذر موجی از جنوب منطقه، موجب ناپایداری جزئی و افزایش پوشش ابر در سطح استان شد، این موج ممکن است بارش های پراکنده و موقتی نیز در نواحی جنوبی و شرقی استان در پی داشته باشد.

به دنبال این وضعیت از امشب تا اوایل هفته آینده به دلیل استقرار جریانات پایدار و شمالی، کاهش محسوس دمای شبانه و مه صبحگاهی، مهمترین پدیده های جوی در سطح استان است.

منبع:ایرنا

457739