ساعت فعالیت مدارس استان مرکزی تغییر می کند + جزئیات

تغییر ساعت فعالیت مدارس استان مرکزی در روز شنبه اول بهمن‌ماه اعلام شد.
تصویر ساعت فعالیت مدارس استان مرکزی تغییر می کند + جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، ساعت فعالیت مدارس استان مرکزی در روز شنبه اول بهمن‌ماه با تغییراتی همراه خواهد شد. چندی است که سرمای شدید همچون برخی استان‌های کشور میهمان مردم استان مرکزی است و همین امر سبب افزایش مصرف گاز و یخ‌بندان در معابر شده بنابراین در این چند هفته در راستای کاهش مصرف گاز مسئولان استان مرکزی در آموزش و پرورش و مسئولان استان در برخی شهرهای استان مرکزی، اقدام به تعطیلی و برخی تصمیمات در فعالیت مدارس گرفته‌اند.

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی از روز شنبه اول بهمن‌ماه، اظهار داشت: با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی به منظور صرفه‌جویی در مصرف سوخت، فعالیت همه آموزشگاه‌ها و مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرکزی در همه دوره‌های تحصیلی از روز شنبه اول بهمن‌ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. وی افزود: براساس این مصوبه، از روز شنبه اول بهمن‌ماه تا پایان هفته یعنی ششم بهمن‌ماه آغاز به‌کار مدارس متوسطه ساعت 8:30 دقیقه و مدارس ابتدایی ساعت 9 خواهد بود.

جیریایی بیان کرد: به همه مدیران مدارس، همکاران فرهیخته فرهنگی و دانش‌آموزان عزیز توصیه می‌شود در این روزهای سرد زمستانی نهایت دقت در نحوه مصرف گاز را داشته باشند و با صرفه‌جویی زمینه برخورداری همه هموطنان عزیز از نعمت گاز طبیعی را فراهم آورند تا به لطف رحمت پروردگار همه در کنار هم از زمستانی پربرکت لذت ببریم.

منبع:تسنیم

458034