سه روش موثر برای کاهش چروک های پوستی

داشتن چین و چروک ضرری ندارد. چند خط صورت می تواند جذاب باشد و به چهره شما زیبایی بدهد. اما بر کسی پوشیده نیست بسیاری از ما ترجیح می ‌دهیم آنها را کنترل کنیم.
تصویر سه روش موثر برای کاهش چروک های پوستی

به گزارش سایت خبری پرسون، بدون مداخله پزشک یا جراحی، معکوس کردن ظاهر چین و چروک پس از ایجاد آنها می تواند چالش برانگیز باشد. اما مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید و تغییراتی ایجاد کنید تا بروز آنها را کندتر کنید. در این مقاله، به سه روش موثر هایفوتراپی، دستگاه هیدرودرمی و دستگاه هایفرکانسی برای کاهش چروک های پوستی می پردازیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. مزایای دستگاه هایفوتراپی این است که از انرژی اولتراسوند، برای افزایش تولید کلاژن، استفاده می کند که منجر به سفت تر شدن پوست می شود. HIFU بیشتر به دلیل استفاده از آن در درمان تومورها شناخته شده است. اولین استفاده گزارش شده از HIFU برای استفاده زیبایی شناختی در سال 2008 بود.

چندین آزمایش بالینی کوچک نشان داده اند که هایفو برای لیفت صورت و رفع چین و چروک ایمن و موثر است و افراد می توانند نتایج را در چند ماه پس از درمان، بدون خطرات مرتبط با جراحی مشاهده کنند. در حالی که این روش برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت کردن، و کانتورینگ بدن نیز کاربرد دارد؛ اما این موارد به عنوان کاربردهای خارج از برچسب برای هایفو در نظر گرفته می شوند، به این معنی که FDA هنوز HIFU را برای این اهداف تایید نکرده است.

تاکنون مشخص شده است که هایفو یک درمان امیدوارکننده است که می تواند جایگزین لیفت صورت شود، به خصوص در افراد جوان تر که نمی خواهند خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی را داشته باشند. البته هایفو برای افرادی که دارای افتادگی شدید پوست هستند به خوبی کار نمی کند. دستگاه هایفو برای تولید امواج هایفو یا اولتراسوند به کار خواهد رفت. این دستگاه لایه های عمیق پوست را هدف قرار داده و باعث افزایش کلاژن موجود در آنها می شود.

کاربردها و مزایای استفاده از دستگاه هایفو

مزایای استفاده از دستگاه هایفو عبارتند از:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می گویند)
  • بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • تقویت تعریف خط فک
  • سفت شدن دکلته
  • صاف کردن پوست

دستگاه هایفو شفا، باعث کاهش چین و چروک شده، پوست افتاده را سفت می کند، خط فک و گونه را به شکلی زیبا و شکیل رسم کرده و وضوح آن را افزایش می دهد. این روش نتایجی طبیعی ارائه داده و با داشتن تمامی این مزایا ایمن و غیرتهاجمی نیز هست.

HIFU برای درمان انواع تومورهای بدخیم و خوش خیم جامد نیز قابل استفاده است. HIFU در مقایسه با روش‌های مرسوم درمان سرطان مانند شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و جراحی باز، کاملا غیر تهاجمی، خارج از بدن و غیریونیزان است.

دستگاه هیدرودرمی چیست؟

دستگاه جدید و بهبود یافته هیدرودرمی اکنون از جریان یونیزاسیون بالاتری استفاده می ‌کند که به ژل ‌ها اجازه می ‌دهد، به عمق پوست نفوذ کنند و پاکسازی و آبرسانی مؤثرتر و نتایج قابل مشاهده و ماندگارتری ارائه دهند. فواید آن این است که پوست شما با استفاده از محصولات تجویز شده، زیبایی و درخشانی خاصی پیدا خواهد کرد. جریان های گالوانیکی ظریف، صورت را ماساژ می دهند و در کمتر از یک ساعت پوست صاف و درخشان به نظر می رسد.

از جمله مزایای دستگاه هیدرودرمی می توان به افزایش گردش خون و بهبود اکسیژن رسانی به سلول ها اشاره کرد. در نتیجه اثر ضد باکتری و ضد عفونی کننده ای برای التیام پوست ایجاد می کند. درمان با دستگاه لیفتینگ هیدرودرمی یک درمان خفیف تحریک کننده عضلات است و پوست را برای ظاهری جوان تر و شاداب تر آماده می کند.

کاربردها و مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرمی

  • یونیزاسیون مضاعف عمیق ‌تر می ‌شود و ژل ‌ها را قادر می‌ سازد تا عملکرد مؤثرتری نسبت به قبل داشته باشند.
  • درخشندگی فوری و همچنین آبرسانی به پوست.
  • از آنجایی که ژل ‌ها به عمق پوست نفوذ می ‌کنند، طول عمر و بهره‌ وری سلول ‌های اصلی افزایش می ‌یابد، به عبارت دیگر، سلول‌ های پوست شما عمر طولانی‌ تری خواهند داشت و قوی ‌تر می‌ شوند.

دستگاه هایفرکانسی چیست؟

دستگاه هایفرکانسی، یکی از دستگاه های فرکانس بالا هستند که از جریان حرارتی برای درمان آکنه، خطوط ریز، چین و چروک، منافذ بزرگ، سلولیت و گودی های زیر چشم استفاده می کنند. دستگاه های با فرکانس بالا به پوست اکسیژن رسانی می کنند و باکتری ها را با تماس از بین می برند. دو نوع الکترود با فرکانس بالا وجود دارد، گاز آرگون و گاز نئون. ثابت شده است فرکانس بالا تقریباً روی همه انواع پوست مؤثر است. علاوه بر این، فیشال های با فرکانس بالا روشی ایمن و ملایم برای جوان سازی پوست محسوب می شوند که به سرعت پوست شما را التیام و ترمیم می کند.

برای کمک به ایجاد اثرات ماندگار پس از درمان می توانید از یک محصول مراقبت از پوست، شامل خاک رس بنتونیت، گوگرد، اسید هیالورونیک یا اسید سالیسیلیک استفاده کنید. هرگز SPF را در هیچ روال مراقبت از پوست نادیده نگیرید و به دنبال محصولی با ویتامین C باشید.

کاربردها و مزایای دستگاه هایفرکانسی

دستگاه های فرکانس بالا بسیار ملایم و ایمن هستند و ابزاری غیر مزاحم برای مشکلات رایج پوست می باشند. آنها با درمان آکنه، بهبود خطوط ریز و چین و چروک، سفت کردن افتادگی پوست و کاهش سیاهی دور چشم و پف چشم شناخته شده اند.

سخن پایانی

بهترین راه کاهش چروک های پوستی ماساژ لیفتینگ است. ماساژ لیفتینگ برای تقویت پوست یک ماساژ با فشار سبک است که با حرکات صاف کننده سینوس ها را تسکین می دهد و به آرامش صورت و ایجاد درخشندگی کمک می کند. بهترین کار این است که این ماساژ را با دستگاه هیدرودرمی انجام دهید. شما می توانید این دستگاه و بقیه موارد گفته شده را در فروشگاه شفا که سال ها است در زمینه تولید و توزیع لوازم و دستگاه های زیبایی تجربه دارد، پیدا کنید. در فروشگاه شفا انواع دستگاه های پزشکی و زیبایی همچون دستگاه میکرودرم ابریژن، دستگاه پلاژن، دستگاه بخور سرد و سالنی، تونل ال ای دی و ... به فروش می رسد و شما می توانید خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

456450