در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز در تلاشند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تلاش و همت راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز در پی بارش برف، گفت: هم اکنون شاهد کولاک شدید در گردنه «گاماسیاب» هستیم.
تصویر راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی الیگودرز در تلاشند

به گزارش سایت خبری پرسون،مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر در استان تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال بازگشایی هستند.

وی، گفت: در پی ورود سامانه بارشی از ظهر دیروز به استان، با همت و تلاش راهداران، تردد در تمام محورهای اصلی استان برقرار است، و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال باز گشایی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در حال حاضر در گردنه «گاماسیاب» محور نورآباد به نهاوند کولاک شدید است، با تلاش راهداران تردد در این محور برقرار بوده همچنین در گردنه «زالیان» محور بروجرد -اراک مه شدید گزارش شده است.

شیروانی، اضافه کرد: تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۸۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محورها در حال انجام عملیات هستند.

وی، بیان کرد: رانندگان در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

456198