در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۵۳ مددجوی قزوینی از زندان آزاد شدند

یکی از اهداف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعطاء حرّیت و آزادی به انسان‌ها به‌خصوص مسلمانان جهان بود.
تصویر در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۵۳ مددجوی قزوینی از زندان آزاد شدند

به گزارش سایت خبری پرسون،علی شعبانی در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعطاء حرّیت و آزادی به انسان‌ها به‌خصوص مسلمانان جهان بود و سال‌ها در این راه مجاهدت کرد و با شهادت به آروزی دیرینه خود رسید.

بنابراعلام روابط عمومی دادگستری کل قزوین، وی ادامه داد: بدون شک این شهید والامقام نمونه بی‌دلیل ولایتمداری و پایبندی به انقلاب و نظام بود و نام و شیوه سردار همیشه ماندگار خواهد بود، تا خاری در چشم بدخواهان و دشمنان نظام باشد و همه باید تلاش کنیم در طریق شهید سلیمانی گام برداریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: قوه قضائیه در سومین سالگرد شهادت ایشان و به تأسی فرهنگ آزادی‌خواهی شهید سلیمانی و در یک اقدام نمادین در سراسر کشور؛ تصمیم به احیای این فرهنگ کرد و به تعداد سنوات عمر شریف و با برکت آن شهید، زمینه آزادی زندانیانی که بازگشت مجدد آن‌ها به جامعه فراهم بود را برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

شعبانی در تشریح اقدامات مشمولین نهادهای ارفاقی و مساعدت‌های قانونی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به صورت ویژه وضعیت مددجویان جرائم غیرعمد و محکومان مالی استان قزوین با همکاری مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت و با امکان صلح و سازش و با استفاده از نهادهای ارفاقی زمینه آزادی ۱۵۳ نفر از مددجویان زندان‌های استان فراهم شد.

منبع:ایسنا

445091