منهدم کردن کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان خبر داد و گفت: ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
تصویر منهدم کردن کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون،حسین بدری صبح امروز (۲۸ آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد، فردی اقدام به تولید روغن موتور تقلبی کرده و روانه بازار مرکز استان و سایر استان‌ها از جمله قزوین می‌کند که مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به اتفاق کارشناسان سازمان صمت و سازمان استاندارد به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از محل بیش از ۱۰ هزار لیتر انواع روغن‌های تقلبی تولید شده در لیبل‌های مختلف و یک هزار کیلوگرم گریس و مقادیر قابل توجهی مواد نفتی شامل گازوئیل که به عنوان ماده اولیه تولید روغن‌های تقلبی بوده کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در مرحله رسیدگی است.

بدری تأکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه بی‌امان با مفسدان و اخلال‌گران همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از مفسدان و ضربه‌زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود و امنیت اقتصادی در جامعه برقرار شود.

منبع:ایسنا

442661