قصه دراز شهرداران در منطقه ابهر؛

استعفای شهردار هیدج

قصه دراز شهرداران در شهرستان ابهر ادامه دارد؛ این بار شهردار هیدج استعفا داد.
تصویر استعفای شهردار هیدج

به گزارش سایت خبری پرسون،گویا قصه شهرداران در شهرهای شهرستان ابهر سر دراز دارد به طوری که شهرداران این منطقه یا تایید صلاحیت نمی‌شوند یا نیامده می‌روند و حتی گاها اختلافات عمیق با شوراها پیدا می‌کنند که چوب این اختلافات را مردم می‌خورند.

طی یک ماه گذشته شهرداری‌های شهرهای ابهر دچار فعل و انفعالات فراوانی بوده‌اند تا جایی که در وهله اول اعضای شورای اسلامی صائین‌قلعه تصمیم بر این می‌گیرند که کاظمی شهردار خود را برکنار کنند؛ تصمیمی که با کش و قوس‌های فراوان همراه بود اما در نهایت وی از کار برکنار می‌شود.

پس از صائین‌قلعه نوبت به خود ابهر می‌رسد و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر با اکثریت آرا علیرضا عباس‌نیا را از سمت شهرداری ابهر برکنار می‌کنند و دلیل آن نیز سکونت نداشتن شهردار در ابهر عنوان می‌شود و به این ترتیب سکان هدایت شهرداری ابهر این بار به نیز به دست سرپرستی سپرده می‌شود.

در آخرین تغییر و تحولات نیز محمد نجفی شهردار هیدج از سمت خود استعفا می‌دهد و این استعفا مورد پذیرش اعضای شورای اسلامی این شهر قرار می‌گیرد. استعفایی که با حرف و حدیث‌های فراوان همراه است هر چند در متن استعفا مشکلات شخصی به عنوان دلیل استعفا مطرح است اما آنچه که از ساختمان شهرداری به گوش می‌رسد اختلاف شهردار با دو تن از اعضای شورا دلیل این امر اعلام شده است.

منبع:ایسنا

443554