سارق ۲۰ کیلو زعفران در خراسان جنوبی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰ کیلوگرم زعفران سرگل به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق دستگیر شده است.
تصویر سارق ۲۰ کیلو زعفران در خراسان جنوبی دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار ناصر فرشید، امروز چهارشنبه ۱۶ آذر به رسانه‌های گروهی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر سرقت حدود ۲۰ کیلو زعفران سرگل از مغازه‌های سطح شهرستان‌های بیرجند و قاین بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس اگاهی با بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات فنی و همچنین با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده از صحنه سرقت و پایش تصاویر دوربین های مداربسته موفق شدند سارق را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی در شهرستان قاین دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سارق دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت ۲۰ کیلو زعفران از مغازه‌های سطح شهر به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق، زعفران‌های سرقت شده را بصورت بسته بندی و در برند های مختلف به فروش رسانده است.

فرشید با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و به مغازه‌دارها و مالکین توصیه کرد حتماً نسبت ‌به افزایش اقدامات حفاظتی و تأمینی مغازه خود اقدام کرده و حتی المقدور سعی کنند این مکان‌ها را با دوربین‌های مداربسته تحت پوشش قرار داده و تجهیز کنند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: چشمان تیزبین پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و افرادی که نیت‌های جرم در سر می‌پرورانند آسایش و امنیت مردم را خدشه دار سازند

441077