وزیر کشور: از دیدگاه های اساتید دانشگاه استفاده می‌کنیم

وزیر کشور گفت: حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
تصویر وزیر کشور: از دیدگاه های اساتید دانشگاه استفاده می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفت‌وگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.

وی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت و آرامش در کشور، ادامه داد: این گفت‌وگوها برای شنیده شدن نظرات و دیدگاه هاست. حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده کنیم.

در اولین روزهای هفته‌ای که گذشت جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی وهنر برگزارشد، حاضران با طرح دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرث یزدان‌پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی‌زاده و علی اصغرپورعزت، از جمله اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند

منبع: ایسنا

440039