مرضیه برومند به صحنه تئاتر برمی‌گردد

آیین افتتاحیه نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری روز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه با حضور مرضیه برومند نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود. 

تصویر مرضیه برومند به صحنه تئاتر برمی‌گردد

به گزارش سایت خبری پرسون، مرضیه برومند نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر روز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه به دعوت گروه اجرایی نمایش «شفیره» در آیین افتتاحیه این اثر نمایشی حضور پیدا می کند.
«شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری عنوان یکی از تازه ترین نمایش های تئاتر شهر است که از روز دوشنبه چهاردهم شهریو ماه در تالار چهارسوی این مجموعه به صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی از جمله آثار برگزیده سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاترفجر و هفدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران – مبارک است که در بخش های کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی حرکت، طراحی نور، طراحی لباس و موسیقی موفق به دریافت جوایز برگزیده شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «تنها در صورتی پسر زنده خواهد شد که شاه گلوی دختر را ببرد و خونش را بریزد. پادشاه چنین کرد.»
نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری از روز دوشنبه چهاردهم شهریو ماه ،ساعت ۱۹ به مدت زمان دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار چهارسو میزبان علاقه مندان تئاتر است.

منبع: خبرآنلاین

414337