فروش نیم میلیارد تومانی بلیت نمایشی با بازی امیرمهدی ژوله‌

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۱۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
تصویر فروش نیم میلیارد تومانی بلیت نمایشی با بازی امیرمهدی ژوله‌

به گزارش سایت خبری پرسون، ‌مجموعه تئاترشهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای اصلی و چهارسوی مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از روز ۷ آذرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۴ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۵۱۳ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) توانست به فروش ۲۱۵ میلیون و ۹۶ هزار تومان دست یابد.

نمایش «این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی که اجرای خود را از ۹ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۲۶ اجرا و جلب ۳ هزار و ۳۲۳ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۵۲۵ میلیون و ۴۹۲ هزار تومانی دست پیدا کند.

نمایش «یادگار» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که اجرای خود را از ۱۶ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۰ اجرا و جلب ۱ هزار و ۴۰ تماشاگر و فروش معادل ۵۶ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «وداد شکافه‌زن» به کارگردانی علیرضا دهقانی نیز که اجرای خود را از روز ۸ آذرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۳ اجرا توانسته ۱۰۲ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان برسد.

نمایش «دور» به کارگردانی وحید نفر نیز که اجرای خود را از روز ۷ آذرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۴ اجرا توانست ۳۲۹ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروشی معادل ۲۹ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش «مامان» به کارگردانی الهام سلج محمودی که از روز یکشنبه ۸ آبان ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود، ‌ با مجموع ۲۷ اجرا، توانست ۱ هزار و ۷۶۵ تماشاگر جلب کند و با فروش معادل ۱۳۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به اجراهای خود در این تالار پایان دهد.

نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به کارگردانی حسین تفنگدار که از روز چهارشنبه ۸ آذرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، ‌ با مجموع ۳ اجرا، توانست ۱۶۵ تماشاگر جلب کند و ۱۶ میلیون و ۶۸ هزار تومان فروش داشته باشد.

نمایش «سالومه» به کارگردانی بابک پرهام نیز که از روز ۷ آذرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان روی صحنه رفت، با ۴ اجرا توانست ۱۰۴ تماشاگر را به سالن بکشاند و فروش ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار تومانی را تجربه کند.

نمایش «یک ملاقات ساده» به کارگردانی جواد تولمی نیز که از روز ۲۱ آبان‌ماه در کافه‌تریای اصلی با قیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۶ اجرا و ۳۳۹ تماشاگر به فروش ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو نیز که از روز ۲۶ آبان‌ماه در کافه‌تریای چهارسو با قیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و جذب ۳۲۶ تماشاگر ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

560644