اجرای هفت تئاتر جدید در تئاتر شهر

مجموعه تئاتر شهر از ۱۷ تیرماه سال جاری هفت نمایش جدید روی صحنه می‌رود.

تصویر اجرای هفت تئاتر جدید در تئاتر شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، هفت نمایش جدید پس از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

به این ترتیب و براساس برنامه‌ریزی انجام شده در تالار اصلی نمایش «عشق به افق خورشید» به نویسندگی سید مهدی شجاعی و کارگردانی زهرا جَروان در قالب چند اجرای محدود روی صحنه می رود.

از سوی دیگر «ژنرال مجهول»به نویسندگی رنه دُ اُبالریا ترجمه فرهاد ناظرزاده کرمانی وکارگردانی میرعلیرضا دریابیگی و «حرفه ای» به نویسندگی وکارگردانی وحید منتظری دو نمایش جدید دیگر مجموعه هستند که در تالار چهارسو میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

این درحالی است که نمایش «هیدن» به نویسندگی ریحانه رضی و کوروش شاهونه وکارگردانی کوروش شاهونه به عنوان یک اثر نمایشی جدید در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

همچنین در تالار سایه نمایش‌های «آسمان پا به ماه» به نویسندگی وکارگردانی سعیده آجربندیان و «چِخُفته»به نویسندگی فرزانه محمدحسین و کارگردانی اشکان پیردل زنده میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

در همین حال، کارگاه نمایش مجموعه هم پس از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی میزبان نمایش «شازده کوچولو 2023» نوشته آنتوان اگزوپری و کارگردانی نیما گودرزی خواهد بود.

به‌این ترتیب پس از پایان نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک که از روز پنجشنبه هشتم تیر تا پایان روز جمعه شانزدهم تیرماه میزبان علاقه مندان تئاتر است، بدیهی است که پس از پایان این جشنواره برای روز 17 تیرماه 1402 تاریخ اجرا ، ساعت اجرا، مدت اجرا ، قیمت بلیت و آغاز اجرای نمایش‌های جدید تئاتر شهر نیز اعلام خواهد شد.

491462