۱۴۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر

تمامی افراد فاقد بیمه اجتماعی از قبیل قالیبافان،کارگران فصلی، هنرمندان صنایع دستی و خبرنگاران می توانند به عضویت صندوق در بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایرشده و از مزایای آن استفاده کنند.
تصویر ۱۴۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر

به گزارش سایت خبری پرسون، سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه مستمری بازنشستگی، مستمری ازکار افتادگی، مستمری به بازماندگان، انتقال سوابق به سایر صندوق‌های بیمه ای، ۴ خدمتی است که این صندوق بیمه‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند گفت:از طرف صندوق به ۱۷۲۶ نفر مستمری بازنشستگی و به ۳۵۱ نفر مستمری ازکارافتادگی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۹۵ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله می‌توانند با عضویت در این صندوق بیمه‌ای از خدمات آن بهره‌مند شوند.

محمودیان بااشاره به اینکه ۱۴۰ هزار نفر دراستان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر هستندگفت: تمامی افراد فاقد بیمه اجتماعی از قبیل قالیبافان،کارگران فصلی،هنرمنذان صنایع دستی و خبرنگاران می توانند به عضویت صندوق در آمده و از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان یک بیمه دولتی و برخوردار از یارانه دو برابری دولتی است، گفت: ضروری است این فرهنگ بیمه‌ای برای افزایش ضریب پوششی در استان ترویج یابد.

410472