این محصول جدید ایران خودرو شماره گذاری نمی شود

پژو 207 اتوماتیک دو رنگ ایران خودرو با چالش شماره گذاری روبرو شده و متقاضیان به رغم تکمیل وجه نتوانستند خودروی خود را تحویل بگیرند.

تصویر این محصول جدید ایران خودرو شماره گذاری نمی شود

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش فارس، تعدادی از خریداران این خودرو خواستار رفع مشکل و شماره گذاری این محصول جدید ایران خودرو شدند.

آن طور که خریداران این خودرو گفته اند از پلیس راهور، سازمان ملی استاندارد و ایران خودرو موضوع را پیگیری کرده اند اما جواب مشخصی در این ارتباط دریافت نکرده و همچنان بلاتکلیف هستند.

چندی قبل سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری سمند و تیبا را به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی گرفت اما بعید است که محصول نوبرانه ایران خودرویی ها به این دلیل پلاک نشود زیرا در حال حاضر پژو 207 با گیربکس دستی و پژو 207 با گیربکس اتوماتیک مشکلی برای شماره گذاری ندارند و این خودروساز محصولات یاد شده را به مشتریان تحویل می دهد.

پژو 207 دو رنگ با گیربکس اتوماتیک اولین محصول ایران خودرو است که به صورت دو رنگ تولید و روانه بازار شده است.

پیش از این سایپا با تولید کوییک R آغاز کننده تولید خودروهای دورنگ بودند. این خودروساز تولید کوییک R را با الگوبرداری از سیتروئن C3 در دستورکار قرار داد.

خودروسازان تلاش می کنند از مسیر تولید محصولات دو رنگ تا حدودی سبد محصولاتی خود را متنوع کرده و خلا تنوع محصولاتی خود را پر کنند.

409811