"مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

با اعتبارات دولتی نمی‌توان هزینه های رشته اتومبیلرانی را تامین کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخاباتی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی گفت: با اعتبارات دولتی نمی‌توان هزینه های رشته اتومبیلرانی را تامین کرد

تصویر با اعتبارات دولتی نمی‌توان هزینه های رشته اتومبیلرانی را تامین کرد

به گزارش پرسون از مرکزی ، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوان استان مرکزی در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی که با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای این مجمع که در اراک برگزار شد،افزود:خوشبختانه هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی از کم حاشیه ترین هیئت ها می باشد و در اکثر شهرستان های استان فعال است.
وی گفت: در حال حاضر خوشبختانه تحول خوبی در این هیئت ایجاد شده و همزمان با بسیج بین نیروها، جذب حداکثری صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این هیئت جزء کم حاشیه ترین هیئت ها در سطح استان به شمار می‌رود و در اکثر شهرستان ها نیز فعال بوده لذا از آنجا که‌ این پتانسیل در همه شهرستان ها وجود دارد،باید شهرستان های غیر فعال هم شوند.

وی خاطرنشان ساخت: در خصوص پروژه زمین ۶ هکتاری شهرستان تفرش هم تلاشهای لازم صورت خواهد گرفت در این راستا موافق اصولی داده می شود تا زمین به نامِ هیئت،تملک و کاربری ورزشی برای آن تعریف شود‌‌.

وی در خصوص پروژه سرزمین ایرانیان گفت: از بالغ بر ۱۴۰۰ هکتار زمینِ این پروژه،۷۰ درصد مربوط به بانک گردشگری است و امکانات ورزشیِ مطلوبی در سطح ملی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به بازدید از تمام بخش های این پروژه منجمله پیست موتور کراس، پیست کارتینگ و...تصریح کرد:این مجموعه؛ منطقه‌ ویژه اقتصادی و شِبه ورزشی است و از تمام ظرفیت آن استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه می بایست چارچوب های لازم از سوی مسئولین آن رعایت شود.

حقدادی در خصوص ارائه زمین به هیئت اتومبیلرانی و بدنبال آن تحویل و انجام مراحلی نظیر طراحی و... توسط این هیئت قول مساعد داد و عنوان کرد:رشته اتومبیلرانی جزء رشته های درآمدزا به شمار می رود و با اعتبارات دولتی نمی‌توان هزینه های آن را تامین کرد.

وی با بیان اینکه در کنار تلاش هایی که درحد بضاعت از هیئت اتومبیلداتی بعمل می آید،نیازمند حمایت های فدراسیون و مدیریت ارشد استان از این هیئت هستیم.

وی بر ضرورت حمایت از قهرمانان تاکید کرد و گفت:قهرمانان نباید یکسری از هزینه ها را بپردازند و برای برخی هزینه ها منجمله هزینه ی موتور باید از محل اعتبارات دولتی هزینه شود.

حقدادی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و اخذ مصوبات لازم برای اموال تملیکی،خاطرنشان ساخت:در خصوص پلاک گذاریِ موتورهای ورزشی اقدامات مطلوبی صورت گرفته و با این تلاشهای ارزشمند ورزشکاران می بایست با پلاک ورزشی و رعایت مقررات در محل پیست حضور پیدا کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تشکر از حمایت و تعامل مطلوب‌ رئیس فدراسیون اتومبیلرانی با هیئت استان؛ اظهار امیدواری کرد: هیئت اتومبیلرانی در دوره پیش رو دستاوردهای خوبی رقم زند .

406354

مطالب مرتبط