3 زبان بدن نگران کننده زنان/ آقایان بیشتر دقت کنند

شناختن زبان بدن به شما کمک می کند که رفتارهای انسان هارا بهتر ارزیابی کنید. شناخت زبان بدن خانم ها به شما برای داشتن یک رابطه بهتر کمک زیادی خواهد کرد.
تصویر 3 زبان بدن نگران کننده زنان/ آقایان بیشتر دقت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، فهمیدنِ زبان بدن برای پی بردن به احساسات افراد مؤثر است. ما ارتباطمان را فقط از طریق کلام برقرار نمی کنیم، بلکه حالات بدنی هم اهمیت زیادی دارند. خواندنِ زبان بدن خانم ها مهارت مهمی برای همسرانشان است. اگر شما هم می خواهید که همسرتان را درک کنید، در این قسمت از نمناک 3 نکته و حالت نگران کننده مهم وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید.

دزدیدن نگاه و تغییر ارتباط چشمی او با شما

چشم دریچه روح است، بنابراین نباید از آن غافل شوید. شاید خیلی از اوقات ما در طول روز سرگرم کار هایی مانند تماشای تلویزیون، خواندن پیام های گوشی موبایل یا چک کردن امور روزانه باشیم و از ارتباط چشمی غافل شویم.

اما اگر می خواهید حالت و احساس همسرتان را بفهمید، باید از ارتباط چشمی شروع کنید. وقتی که با شما صحبت می کند، به چشمانش نگاه کنید و احساس او را بفهمید. آیا او از ارتباط چشمی با شما طفره می رود؟! پس احتمالا از جواب دادن می ترسد یا از موضوعی ناراحت است.

فاصله او با شما

مطمئنا افراد شخصیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند؛ اما قطعاً گاهی اوقات بعضی ها تحت شرایط خاصی نیاز به لمس فیریکی و ارتباط بیشتری دارند. اگر همسرتان از لحاظ جسمی از شما فاصله می‌ گیرد، احتمالاً مشکلی بین تان وجود دارد که او مایل است از لحاظ عاطفی کمی فاصله بیتان ایجاد کند و شما باید مشکل را پیدا کنید.

نوع حرکاتِ او و بسته بودن این حرکات

حرکات بدنی چیز های زیادی در مورد شخصیت ما می گوید و کاملاً ناخودآگاه اتفاق می افتند. در واقع نوع حرکات بدنی نشان می‌ دهد که در سر و قلب ما چه می گذرد و همه این ها به یکدیگر وصل هستند.

اگر می خواهید زبان بدن همسرتان را بفهمید، بسیار مهم است که ببینید آیا او حرکات بدنی جمع و بسته ای دارد یا خیلی ریلکس و راحت رفتار می کند. اگر او دستانش را در یکدیگر گره کرده یا پاهایش را جمع می کند، این می تواند علامت یک حرکت تدافعی یا محافظت از خود باشد؛ اما اگر خیلی ریلکس و راحت رفتار می کند؛ یعنی از لحاظ جسمی و عاطفی حسِ امنیت و خوبی نسبت به شما دارد.

405894