ویدئوی ستاره هالیوود برای طرفدار مبتلا به سرطان

تام هالند، ستاره جوان هالیوود ویدئویی برای طرفدار مبتلا به سرطان خود ارسال کرد.
تصویر ویدئوی ستاره هالیوود برای طرفدار مبتلا به سرطان

به گزارش سایت خبری پرسون، تام هالند، بازیگر مشهور و موفق انگلیسی، که بازیگری را از ۹ سالگی آغاز کرده با سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» به شهرتی فوق العاده در جهان رسید، یک ویدئو برای کودکی مبتلا به سرطان ارسال کرد.

تام هالند در این ویدئو خطاب به طرفدار جوان خود می‌گوید: «سلام تام هلند اینجاست. من فقط می‌خواستم یک ویدیوی کوچک برای شما ارسال کنم. عشقم را برایت بفرستم و بگویم که همه به تو فکر می‌کنیم. من در نیویورک در حال ساخت یک سریال تلوزیونی هستم که بسیار خوب پیش می‌رود. من می‌خواستم برای شما عشق و حال مثبت بفرستم. همچنین به تو اطلاع دهم که همه ما به تو فکر می‌کنیم و همه برایت آرزوهای خوب می‌فرستیم.»

اولین فعالیت تام هالند در سینما مربوط به بازی در درام «غیرممکن» در سال ۲۰۱۲ بود که در آن نقش گردشگر نوجوانی که در سونامی گرفتار شده را ایفا می‌کند و جایزه بازیگر بریتانیایی جوان از حلقه منتقدان فیلم لندن را کسب کرد. هالند پس از این تصمیم گرفت که بازیگری را به‌عنوان یک حرفه تمام‌وقت دنبال کند. او سال ۲۰۱۳ در «حالا چه طور زندگی می کنم» حضور یافت و نقش چهره‌های تاریخی را در فیلم «در دل دریا»(۲۰۱۵) و مینی‌سریال «تالارگرگ» (۲۰۱۵) ایفا کرد.

این بازیگر در سال ۲۰۱۷ جایزه ستاره نوظهور بفتا را کسب کرد. هالند به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شده که نقش اصلی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است.

این هنرمند نقش‌های منفی‌تری را در درام‌های جنایی «شیطان تمام ووقت» (۲۰۲۰) و «چری» (۲۰۲۱) ایفا کرده‌است. او همچنین فیلم کوتاه «توئیت»(۲۰۱۵) را کارگردانی کرده و صداپیشه چند انیمیشن پرفروش نیز بوده.

تام هالند که از سال ۲۰۲۱ رابطه عاشقانه خود با زندایا کلمن آغاز کرده، در حال حاضر در نیویورک مشغول بازی در یک سریال تلوزیونی به نام«اتاق شلوغ» (the crowded room) است. او در این سریال نقش یک بیمار روانی ۲۴ شخصیتی را ایفا می‌کند.

منبع: دیلی ریکورد

404511