بازیگران مشهور هالیوودی که خواننده‌ هستند

درگزارش پیش روی تان ۱۰ بازیگر مرد و زن مشهور هالیوودی را معرفی می کنیم که در گروه های موسیقی موفقی و مشهور بوده اند.
تصویر بازیگران مشهور هالیوودی که خواننده‌ هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، شاید بسیاری با آرزوی تبدیل شدن به یک بازیگر یا خواننده مشهور دوران نوجوانی‌شان را سپری کرده باشند اما تصویر موفق شدن در هر دو عرصه کمی دور از انتظار است. اما بوده‌اند کسانی که هم در عرصه بازیگری و هم خوانندگی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌اند.

اگر چه غیرمحتمل نیست که یک بازیگر در دیگر فرم های هنری نیز دستی بر آتش داشته باشد، به ندرت اتفاق می افتد که بازیگران بتوانند در چندین عرصه علاقه ای موفق باشند که دنیایی مشابه و در عین حال بسیار متفاوت دارند. با این وجود معدود بازیگران زن و مردی بوده اند که هم در عرصه بازیگری و هم خوانندگی به طور همزمان موفقیت داشته اند اما گروه های موسیقی داستان دیگری دارند و یک فرم همکاری خلاقانه متفاوت به شمار می آیند. در حالی که برخی از بازیگران در دنیای موسیقی به عنوان خوانندگانی منفرد وارد شده و موفق نیز بوده اند، اما معدود بازیگرانی بوده اند که در یک گروه موسیقی موفق حضور داشته اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ بازیگر مرد و زن مشهور هالیوودی آشنا کنیم که در گروه های موسیقی موفقی و مشهور بوده اند.

۱- جرد لتو- گروه موسیقی Thirty Seconds To Mars

در میان بازیگران برجسته موفق هم در عرصه بازیگری و هم خوانندگی، جرد لتو نه تنها یک بازیگر برنده جایزه اسکار است بلکه سال هاست که همراه با برادرش، شانون، به عنوان یک موسیقیدان فعالیت داشته و تورهای خوانندگی برگزار کرده است. اگر چه آن ها به عنوان یک گروه راک سه نفره ساده کارشان را آغاز کردند اما با معروف شدن، بیشتر به سمت موسیقی پاپ-راک رفته اند. از آهنگ های قدیمی پرطرفداری مانند The Kill تا آهنگ های جدیدتری مانند Walk On Water، غیرقابل انکار است که گروه موسیقی Thirty Seconds To Mars توانسته در ژانرهای موسیقایی مختلف خودشان را نشان بدهند. علیرغم عقاید نسبتاً منفی سینماروها در مورد نقش آفرینی های اخیر جرد لتو، سخت است موافق نبود که او هم در عرصه بازیگری و هم دنیای موسیقی به موفقیت و شهرت قابل توجهی دست یافته است.

۲- زویی دشانل- گروه موسیقی She & Him

گروه موسیقی She & Him در اواسط دهه ۲۰۰۰ شکل گرفت و زویی دشانل عامل شکل گیری این گروه دونفره همراه با دوستش، ام وارد بود. دشانل قدرت موسیقایی و نوازندگی ساز شبه گیتار متعلق به هاوایی اوکلله (ukelele) را به این گروه آورده است در حالی که وارد نوازندگی گیتار و تهیه کنندگی را بر عهده دارد. در حالی که دشانل به عنوان یک بازیگر کمدی در سریال ها و فیلم هایی مانند Elf و New Girl شناخته می شود، چندین بار نیز در پروژه های سینمایی و تلویزیونی خود خوانده و طرفدارانش در دنیای سینما می دانند که صدای خوبی دارد. با این وجود در همین سال های اخیر بوده که طرفداران متوجه استعداد دشانل به عنوان یک موسیقیدان شده اند.

۳- دیلان مینت- گروه موسیقی Wallows

دیلان مینت که بیشتر به خاطر نقشش در سریال موفق ۱۳ Reasons Why شناخته می شود، در دنیای خوانندگی نیز تهدید بزرگی برای همسالانش به شمار می آید. گروه موسیقی Wallows گروهی نسبتاً محبوب در عرضه موسیقی مستقل است اگر چه بسیاری تا مدت ها نمی دانستند که دیلان مینت خواننده اصلی گروه است. با آهنگ های موفقی مانند Are You Bored Yet?، گروه موسیقی مورد نظر در تیک تاک حضور پررنگ و موفقی داشته و به طور کلی در عرصه موسیقی مستقل-پاپ فعالیت چشمگیری دارد. بین حرفه موفق بازیگری دیلان مینت و موفقیت تازه گروه موسیقی اش، واضح است که مینت در سال های اخیر شرایط حرفه ای بسیار خوبی داشته است.

۴- پن بجلی- گروه موسیقی Mothxr

پن بجلی که بیشتر به خاطر بازی هایش در سریال های Gossip Girl و YOU شناخته می شود، از اوایل دهه ۲۰۰۰ چهره ای شناخته شده برای طرفداران تلویزیون بوده است. اما وقتی گروه موسیقی اش را نیز وارد میدان می کنیم، حرفه او به این زودی ها نشانی از توقف نشان نخواهد داد. گروه موسیقی مستقل-پاپ Mothxr که در بروکلین شکل گرفت موسیقی رویایی و بسیار جذابی تولید می کند که مهم ترین نقش را صدای نرم و لطیف بجلی دارد. به نظر می رسد که طرفداران سریال های بجلی نیز از صدای خاص و گوش نواز او به عنوان یک خواننده نسبتاً محبوب و موفق لذت می برند.

۵- جیدا پینکت اسمیت- گروه موسیقی Wicked Wisdom

وقتی بدانیم که ویل اسمیت در دنیای هیپ هاپ فعالیت داشته و دخترش، ویلو، نیز یک ستاره شناخته شده در عرصه موسیقی راک است، جای تعجب ندارد که جیدا پینکت اسمیت همسر او نیز خود دارای ژن موسیقیایی است. در واقع جیدا عضو یک گروه نومتال به نام Wicked Wisdom بوده است. این گروه در اوایل دهه ۲۰۰۰ تور انجام می داد و اگر چه چندان شهرت زیادی نداشتند اما جیدا راه را برای هنرمندان زن برای جدی گرفته شده در ژانر متال باز کرد.

۶- رایان گاسلینگ- گروه موسیقی Dead Man’s Bones

رایان گاسلینگ به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران مرد دهه ۲۰۱۰ در ژانرهای سینمایی مختلفی کار کرده است، از کمدی های رمانتیک تا حتی فیلم های موزیکالی مانند La La Land. با این وجود طرفداران اندکی می دانند که او در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشته و گروه موسیقی خودش را دارد. رایان گاسلینگ و زک شیلدز یک گروه موسیقی راک مستقل دونفره را تشکیل می دهند که در آن گاسلینگ می خواند و همزمان گیتار و پیانو می نوازد و شیلدز نیز وظیفه نواختن درام را بر عهده دارد. نام گروه موسیقی آن ها، Dead Man’s Bones، هم از عشق قدیمی و وسواس گونه گاسلینگ به ارواح و دیگر چیزهای ماوراءالطبیعه و ترسناک گرفته شده است.

۷- کیانو ریوز- گروه موسیقی Dogstar

کیانو ریوز که بدون موهای بلند و ریش مشهورش تقریباً غیرقابل شناسایی است، در دهه ۹۰ در گروه راک Dogstar یک ستاره شناخته شده بود. او در این گروه شبه راک نوازنده گیتار باس است در حالی که دیگر اعضای گروه در نقش نوازنده گیتار، خواننده اصلی و نوازنده درام فعالیت می کنند. کیانو ریوز این روزها صرفاً به خاطر فعالیت های بازیگری اش شناخته می شود، به طور ویژه نقش های ماندگارش در فرانچایزهای The Matrix و John Wick. اما طرفداران ریوز می دانند که وی در هر عرصه ای که وارد شود موفق خواهد بود، از جمله فیلم های کمدی، فیلم های اکشن و حتی موسیقی.

۸- زویی کراویتز- گروه موسیقی Lolawolf

استعداد موسیقایی زویی کراویتز و فاکتور خونسردی او برای همگان شناخته شده است، به ویژه وقتی بدانید که پدر او چهره افسانه ای موسیقی راک اند رول، لنی کراویتز، است. اگر چه او ژن موسیقی را در بدن خود دارد، اما مشخص است که او پتانسیل خاص خود در زمینه مد و فشن، موسیقی و بازیگرای را دارد حتی اگر لنی کراویتز را به عنوان پدر خود نمی دید. ستاره فیلم The Batman خواننده اصلی گروه Lolawolf و گروه دونفره الکتروپاپ دیگری است که جیمی جیانوپولوس (که در گروه Mothxr با پن بجلی نیز هم گروه است) در آن نقش درام زن و تهیه کننده را دارد. صدای منحصربفرد گروه با صدای خش دار و خاص زویی باعث شده شنوندگان موسیقی این گروه تجربه خاصی داشته باشند.

۹- جانی دپ- گروه موسیقی Hollywood Vampires

جانی دپ نه تنها یک افسانه واضح بازیگری برای نسل های اخیر است، یک ستاره راک مادرزاد نیز هست. بر کسی پوشیده نیست که جانی دپ همواره ردای «پسر بده» را پوشیده است اما اکنون به عنوان گیتاریست اصلی و خواننده راک گروه موسیقی Hollywood Vampires جایگاه متفاوتی دارد. گروه موسیقی Hollywood Vampires از جانی دپ، آلیس کوپر و جو پری ستاره های موسیقی راک نیز تشکیل شده است. این گروه موسیقی راک به کاور کردن ترانه های کلاسیک قدیمی از گروه های مختلف مانند لد زپلین و دیوید بووی و بسیاری دیگر گروه ها و خوانندگان مشهور می پردازد.

۱۰- مایکل سرا- گروه موسیقی Mister Heavenly

مایکل سرا بیشتر به خاطر نقش های محبوبش در فیلم های کمدی مانند Superbad, Juno و Scott Pilgrim شناخته می شود اما چیزی که اکثر طرفدارانش نمی دانند ین است که او در واقع در یک گروه موسیقی شناخته شده نیز فعالیت دارد. شاید این واقعیت برای بسیاری از سینمادوستان غیرمنتظره و شوکه کننده باشد، تا حدود زیادی به خاطر اینکه وی عمدتاً در نقش شخصیت های باهوش اما کمرو و به اصطلاح «نِرد» بازی می کند اما باید بدانید که سرا یک گیتاریست بسیار بااستعداد و کمتر مورد توجه قرار گرفته است. گروه موسیقی مستقل راک Mister Heavenly اعضای شناخته شده ای دارد، از جمله جو پلامر که قبلاً در گروه های The Shins و Modest Mouse نیز فعالیت داشته است. اگر چه مایکل سرا موسس این گروه موسیقی نیست اما در برخی تورهای گروه حضور پیدا می کند و گیتار بیس می نوازد.

منبع: همشهری آنلاین

400973