قهر «امبر هرد» از دنیای بازیگری صحت دارد؟

امبر هرد (Amber Heard)، بازیگر جنجالی فیلم Aquaman ۲، می‌خواهد رزومه ۱۹ ساله خودش در خصوص دنیای سینما را پس بگیرد و اصلا دوست ندارد که از او به عنوان «بازیگر» قدردانی شود.
تصویر قهر «امبر هرد» از دنیای بازیگری صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ویجیاتو؛ احتمالا همه شما با امبر هرد آشنا هستید؛ کسی‌ که به خاطر پرونده جنجالی خودش با جانی دپ (Johnny Depp) مورد انتقاد کانون هواداران دنیای سینما و مخصوصا هالیوود قرار گرفت. حالا او به کسی اجازه نمی‌دهد که از روزومه تقریبا ۲۰ ساله‌اش حرفی بزند و در این خصوص صحبت‌هایی دارد که در ادامه بخشی از آن را مطالعه خواهید کرد:

می‌دانید، من فقط می‌خواهم فیلم بسازم و از من قدردانی شود. نمی‌خواهم به خاطر حرفه بازیگری به صلیب کشیده شوم و از من تشکر کنند.

او در مصاحبه‌ای با رسانه Deadline در خصوص فیلمبرداری‌های ۱۰ الی ۱۲ ساعته جدیدترین اثرش صحبت کرد و گفت تماس‌هایی هم با وکلایش داشته که کارها را به خوبی جلو ببرد. امبر هرد همچنین اعلام کرد که می‌خواهد با فیلم In the Fire اولین گام برای بازیابی حرفه‌اش را انجام دهد؛ بر همین اساس توضیح می‌دهد:

این چیز بزرگی است که باید یاد می‌گرفتم. اینکه دیگران داستان‌هایی که برای من می‌سازند را [نمی‌توانم] کنترل کنم. این همان چیزی است که احتمالا به عنوان موهب در دامه خط زندگی‌ام از آن قدردانی خواهم کرد. در حال حاضر، می‌خواهم بدانید که [تاکنون] انقدر به سمت من سنگ پرتاب نشده بود.

امبر هرد با اشاره به شکایت جانی دپ برای موضوع «افترا» هم توضیح داد و گفت:

من اینجا هستم از یک فیلم حمایت کنم و این چیزی نیست که بتوان به خاطرش از من شکایت شود. فکر می‌کنم برای [دوره‌ام در بازیگری] احترام قائل شدم تا همه چیز [سرجای] خودش باشد. این به اندازه کافی قابل توجه بود و آنچه که من از سر گذرانده‌ام، یعنی آنچه که من زندگی‌ کرده‌ام، به هیچ وجه باعث پیشرفت حرفه‌ای‌ من نمی‌شود که البته مطمئنا هستم همینطور است. [چنین موضوعی] کار من را متوقف نخواهد کرد،‌ پس بیایید در مورد فیلم صحبت کنیم.

فیلم In The Fire که در جشنواره فیلم تائورمینا به نمایش درآمد، ترکیبی از فیلم‌های کوچک و کلان امر هرد از زمان اولین حضورش در فیلم Friday Night Lights ۲۰۰۴ است. آخرین محصولی هم که او پیش از واقعه دوران زندگی‌اش جلوی دوربین رفته، آخرین اثر «لیگ عدالت» زک اسنایدر بود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این شخص و برنامه‌های بعدی‌اش ، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما آیا هرد می‌تواند بار دیگر در کانون توجهات اصحاب دنیای هالیوود قرار بگیرد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

492374