قبل از دوران هنرپیشگی

هنرپیشه سرشناس هالیوود حامل مواد مخدر!

«کامرون دیاز» هنرپیشه مشهور هالیوود گفت: قبل از دوران هنرپیشگی و رسیدن به شهرت چمدان‌های حامل مواد مخدر را با خود به اروپا می بردم.
تصویر هنرپیشه سرشناس هالیوود حامل مواد مخدر!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از گاردین، «کامرون دیاز» هنرپیشه مشهور هالیوود می‌گوید قبل از دوران هنرپیشگی و رسیدن به شهرت از من خواسته شد تا چمدان‌هایی را با خود به اروپا بیاورم.

این هنرپیشه سرشناس هالیوودی از زمانی صحبت می‌کند که هنوز به شهرت و ثروت نرسیده بود و در زمان حضور در پاریس از او خواسته شد تا چمدان‌هایی را به اروپا بیاورد.

او فاش کرد که قبل از اینکه بازیگر پرفروش هالیوود باشد احتمالا یک جابجا کننده ناخواسته مواد مخدر بوده است.

دیاز داستان زمانی را تعریف می‌کند که به عنوان یک زن جوان که تازه شروع به کار کرده بود، به پاریس رفت تا حرفه مدلینگ را دنبال کند.

در ایالات متحده، او به عنوان مدل کاتالوگ درآمدی کسب کرده بود، اما گفت: «در پاریس من حتی یک روز هم کار نکردم. من یک سال کامل آنجا بودم و یک روز هم کار پیدا نکردم. برای نجات زندگی‌ام نتوانستم شغلی پیدا کنم.»

او می‌گوید: «بالاخره یک شغل پیدا کردم. اما واقعا انگار مثل یک قاطر بودم که مواد مخدر را به مراکش حمل می‌کردم!»

قبل از اینکه کامرون دیاز به شهرت فعلی‌اش در هالیوود برسد، در اوایل دهه ۱۹۹۰، در کار مدلینگ بود. اما بخش عمده کارش این بود که یک چمدان قفل شده و در بسته به او سپرده می‌شد و باید آن را به مقصد می‌رساند. همین!

تنها زمانی که او در فرودگاه مراکش بود و از او خواستند آن را باز کند، با خود فکر کرد که او قطعا دارد کاری نامن و خطرناک انجام می‌دهد.

او توضیح داد که این چمدان مربوط به او نیست و نمی‌داند که مال چه کسی است و محتوای درونش چیست.

شانسی که کامرون دیاز در آن موقع آورد این بود که در آن زمان سخت گیری و کنترل‌های سفت و سختی بر فرودگاهها حاکم نبود و به راحتی از او و چمدانش گذشتند.

دیاز گفت: این تنها شغل من در پاریس در آن دوران بود.

بلافاصله پس از حادثه مراکش بود که دیاز ۲۱ ساله برای اولین بار در فیلم «ماسک» انتخاب شد.

تهیه‌کنندگان آنا نیکول اسمیت را برای نقش «بلوند جالب» می‌خواستند، اما نماینده دیاز او را متقاعد کرد که او را نیز امتحان کند.

او بر کارگردان فیلم، چاک راسل تأثیر گذاشت و پس از چند تماس دیگر، دیاز، که در آن زمان کاملاً ناشناخته بود، نقش پرمخاطب «تینا کارلایل» را دریافت کرد.

پس از یک کار سینمایی بسیار موفق، از جمله «شرک» و «جان مالکوویچ»، دیاز در سال ۲۰۱۴ از هالیوود بازنشسته شد. آخرین نقش او خانم هانیگان در بازسازی فیلم «آنی» بود.

405358