همه حرف های «علیرضا طلیسچی» در کنسرتش

حرف های شب گذشته چهارم تیرماه علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ را در کنسرتش بخوانید.

تصویر همه حرف های «علیرضا طلیسچی» در کنسرتش

به گزارش سایت خبری پرسون، کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ شامگاه چهارم تیرماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در برج میلاد برگزار شد و این خواننده منتخبی از قطعاتش را به همراه تازه‌ترین اثر خود برای مخاطبانش خواند.

این کنسرت با قطعه زندگی جونم آغاز شد و در ادامه نوبت به اجرای قطعات تو فکر می‌کنی کی‌ای و نفس کی بودی تو رسید.

طلیسچی ای دل خودم را آغاز تغییر مسیر موسیقایی خود دانست و گفت: به همین دلیل است که علاقه دارد این قطعه در فهرست آثار کنسرت‌هایش قرار بگیرد و آن را برای طرفدارانش اجرا کند.

این خواننده سپس به اجرای آی دل خودم و دیوونه دوست داشتنی پرداخت تا نوبت به سورپرایز کنسرتش برسد.

طلیسچی برای اجرای تازه‌ترین اثر خود، به همراه ارکسترش به جلوی صحنه آمد و با نشستن روی صندلی در کنار آنها، قطعه یه دریا نریم را برای تماشاگران اجرا کرد. این نخستین باری بود که طلیسچی قطعه‌ خود را با چنین چیدمانی اجرا می‌کند و همین امر فضای خودمانی به کنسرت او داد که همخوانی و همراهی مخاطبان را نیز به همراه داشت.

با اجرای قطعات لیلا و دل به دل، نوبت به قطعه قاف رسید که ابتدا بدون موسیقی و با همخوانی یک‌صدای تماشاگران به اجرا درآمد و در ادامه این قطعه به‌ صورت کامل و همراهی ارکستر شنیدنی‌تر شد.

سختگیر، آخرش قشنگه، نه نمیارم و ای دل غافل دیگر قطعات اجرایی کنسرت چهارم تیرماه طلیسچی بودند.

به درخواست مخاطبان قطعات دریا، قاف و دیوونه دوست داشتنی مجدداً اجرا شدند.

در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار طلیسچی به اجرا پرداختند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری نوای سپند به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و برای دهم تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.

منبع: ایرنا

402915