آنچه در کنسرت «اشوان» گذشت

«اشوان» خواننده پاپ، شب گذشته ۳۰ آبان در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه رفت.
تصویر آنچه در کنسرت «اشوان» گذشت

به گزارش سایت خبری پرسون، «اشوان» چند روز پس از انتشار جدیدترین تک‌آهنگ خود «فکر من نباش» با ارکستر جدید و پس از چند ماه، در تهران روی صحنه رفت و در شرایطی که کنسرت های پاپ این روزها در مسیری تکراری سیر می‌کنند، او سعی کرد تا برای کنسرتش برنامه داشته باشد.

اجرا با قطعه «شمعا رو روشن کن» و در شرایطی که پرده استیج بسته بود، آغاز شد. پرده به مرور کنار رفت و در دکور دو طبقه صحنه، کل گروه و خواننده ظاهر شدند که با نور قرمز و پرفورمنسی ویژه، دیده شدند.

این خواننده پس از اجرای دو قطعه رو به مخاطبانش گفت: «سلام تهران... در تمام مسیر به سمت سالن، داشتم فکر می کردم که امشب از لحظه به لحظه بودن با شما باید لذت ببریم و شما خانواده من هستید که برای دیدار با شما لحظه شماری می‌کردم.»

او پس از اجرای سه قطعه رو به حاضرین گفت: «ظاهرا شکست عشقی در سالن بیداد می‌کند و باید همخوان با فضا اثر بعدی را اجرا کنیم.»

او پس از تشویق حاضرین به یک باره با ملودی قطعه «شیدا» مخاطب را برخلاف گفته‌هایش غافلگیر کرد و ریتمیک‌ترین قطعه اشوان، فضای سالن را به کلی عوض کرد. قطعه‌ای که بر خلاف فضای الکترونیک و مدرن همیشگی آثار اشوان که ملودی «شش و هشت» دارد و ۴ سال پیش با انتشار موزیک ویدیو، فصل جدیدی از فعالیت‌های او را رقم زد.

این خواننده به مرور با اجرای قطعاتی چون «قاصدک» کنسرت را پیش برد و در دو سانس از کنسرتش، دو خواننده نسل جدید موسیقی پاپ ایران را با اجرای بخشی از مهم ترین قطعه آنها معرفی کرد. در سانس یک اشوان با خواندن قطعه «بارون پشت شیشه» که این روزها همه‌گیر و محبوب شده، «کیارش» خواننده جدید و جوان را معرفی کرد که استقبال سالن از او نشان داد آثارش به خوبی شنیده شده‌اند.

فرزاد ماهان، رهبر ارکستر اشوان در این کنسرت بود که «مسعود همایونی» نیز پس از سال‌ها در این گروه ساز زد. اشوان همچنین با تشکر از پدر و مادر و برادرش، خانواده را مهم ترین دارایی خود دانست و گفت: «قدر داشته‌هایتان را بدانید. هیچ چیز خانواده نمی‌شود.»

منبع: ایسنا

559569