انتظار مجری معروف از مدیران صداوسیما

اسماعیل آذر، مجری و کارشناس برنامه‌های ادبی تلویزیون، از تغییرات مدیریتی در تلویزیون و حرکت صدا و سیما به سمت جوانگرایی، ابراز امیدواری کرد.
تصویر انتظار مجری معروف از مدیران صداوسیما

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل آذر باور دارد تیم جوان کنونی که مدیریت صداوسیما را برعهده دارند باید با بهترین رویه‌های موجودِ عملی و نظری در تعالی اهداف خود توفیقات درستی حاصل کنند.

این مجری و کارشناس برنامه‌های ادبی تلویزیون، از تغییرات مدیریتی در تلویزیون و حرکت صدا و سیما به سمت جوانگرایی، ابراز امیدواری کرد.

او درباره تغییرات اخیر مدیریتی در تلویزیون و جوانگرایی در سازمان صدا و سیما، گفت: «طبیعی است که ذهن جوان برناتر است و با وسعت بیشتر و توان فزون‌تری می‌تواند امور را به جلو ببرد.»

او در عین حال تاکید کرد: «البته تجربه پیران در هیچ جای جهان نباید فراموش شود. باید این تجربه‌ها به طور منطقی و نظام‌مند به نسل‌های بعدی انتقال یابد.»

او با بیان اینکه برای صحبت دقیق‌تر درباره معاون و مدیران جدید تلویزیون باید چند صباحی از دوران مدیریتشان بگذرد، درباره انتظاراتش گفت: «ما از تیم جوان کنونی انتظار داریم که مدیریت صداوسیما را با بهترین رویه‌های موجودِ عملی و نظری به یاری خداوند پیش ببرند و بتوانند در تعالی اهداف خود توفیقات درستی حاصل کنند. در این زمینه مردم ایران و سلایق مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد. سریال ها و یا موارد دیگری که خلق می‌شود باید با ذائقه ایرانی و اسلامی قابلیت انطباق داشته باشد. انتظار می‌رود در زبان فارسی رشد فربه‌ تری داشته باشند.»

آذر در پایان گفت: «در مجموع من به سهم خود، امیدواری فراوانی دارم که ان شاءالله گروه کنونی سرفرازانه امور صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را پیش ببرند.»

منبع: ایسنا

400964