مجری صدا و سیما کلینیک زیبایی زد!

عاطفه میرسیدی، مجری صدا و سیما بعد از بازنشستگی کلینیک زیبایی تاسیس کرد!
تصویر مجری صدا و سیما کلینیک زیبایی زد!

به گزارش سایت خبری پرسون، طی روزهای اخیر ویدئویی از عاطفه میرسیدی، مجری و خبرنگار سابق صداوسیما در حوزه سلامت منتشر شده که او را با ظاهری متفاوت از آنچه تا به حال مقابل دوربین دیده شده بود و در فضای کاری متفاوت نشان می‌دهد و واکنش‌های متفاوتی را هم به همراه داشته است.

عاطفه میرسیدی خبرنگار حوزه سلامت صداوسیما متولد ۱۳۴۶ تهران دارای تحصیلات پزشکی عمومی است که بیشتر خودش را پزشک می‌داند تا خبرنگار. او سال‌ها به عنوان مجری، خبرنگار و کارشناس حوزه‌ی بهداشت، درمان و سلامت در سازمان صداوسیما فعالیت می‌کرد.

خانم دکتر گوینده خبر حالا چه می‌کند؟

اخیرا تصاویر و ویدیوهایی از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده که تفاوت پوشش این مجری با آنچه مخاطبان پیشتر در تلویزیون می‌دیدند، نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

به نظر می‌رسد میرسیدی پس از بازنشستگی در حوزه طب سوزنی و زیبایی فعالیت می‌کند و ویدئوهایی هم به منظور تبلیغ کارش در فضای مجازی منتشر می‌کند.

میرسیدی از سال ۹۶ وارد پخش اخبار شد و سال‌ها سردبیری یک بخش علمی و فرهنگی را برعهده داشت که در گفت‌وگوهایش عنوان کرده بود این بخش برای گذراندن سال‌های پایانی نزدیک به بازنشستگی خوب است.

او پزشک، مجری و سردبیر اخبار علمی و پزشکی بود که در نهایت سال ۱۴۰۰ با ۲۳ سال سابقه کار در صداوسیما بازنشسته شد و پس از آن او را روی آنتن تلویزیون ندیدیم.

توبیخ گوینده اخبار سلامت صداوسیما برای گزارش ایدز؟

میرسیدی در سال‌های فعالیتش در صداوسیما، حاشیه‌هایی هم در فضای مجازی داشت که از مهم‌ترین آنها ماجرای ابتلایش به کرونا در ماه‌های ابتدایی سرایت این بیماری و همچنین توبیخش به خاطر تهیه گزارشی از بیماری ایدز برمی‌گردد.

او در گفت‌وگوهایش چنین تعریف کرده است که ابتدای کارش در تلویزیون، در اولین، دومین و سومین گزارشش با موضوع ایدز که آن زمان جزو خط قرمزها حساب می‌شد، توبیخ شده است.

حاشیه‌های دنباله‌دار میرسیدی در دوران کرونا

در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران در یکی از بخش‌های خبری صداوسیما عاطفه میرسیدی در ویدیویی مدعی شد که کرونا ترس ندارد و یک سرماخوردگی ساده است!

این ویدئو که بعدها جنجال زیادی به پا کرد، با انتقادات فراوانی هم روبه‌رو شد و بسیاری این ساده‌انگاری را در جهت معکوس کنترل بیماری کرونا می‌پنداشتند. پس از آن بود که مدیر وقت روابط عمومی صداوسیما خبر داد که میرسیدی هم به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد. بر این اساس علائم بسیار جدی‌تر از آن بود که بتوان به شوخی‌ گرفت.

البته وقتی خبر ابتلای این گوینده خبر به کرونا درز کرد، حاضر شد از همان قرنطینه مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد و روایتی از این بیماری برای بینندگان داشته باشد. او گفت که از شوخی‌های مردم هرگز ناراحت نشده واقعا فکر می‌کرده کرونا یک سرماخوردگی ساده است.

ماجرای شوخی با قائم مقام وزیر

داستان شوخی عاطفه میرسیدی با قائم مقام وزیر بهداشت هم در آن زمان نقل فضای مجازی شد. او حدودا دو هفته پس از قرنطینه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، رودرروی ایرج حریرچی نشست و در همان ابتدای گفت‌وگو بیماری اش را به شوخی گردن قائم مقام وزیر انداخت که پس از گفت‌وگوی خبری ۵ اسفندشان به دلیل ابتلاء به این بیماری قرنطینه شده بود!

منبع: ایسنا

491890