خانه سوپرلوکس مجری معروف در تهران

عکسی از منزل اقبال واحدی مجری با سابقه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد.
تصویر خانه سوپرلوکس مجری معروف در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، این عکس‌ نشان می‌دهد که منزل شخصی اقبال واحدی مجری پیشکسوت صداوسیما و برنامه صبح به خیر ایران بسیار بزرگ و شیک است.

اقبال واحدی ابتدا خونه حدودا ۷۰ساله در محدوده اختیاریه که در ۲۱سال پیش بصورت مخروبه بوده را از صاحب اولیه‌ش خریداری کردند و سپس به دلخواه خودشان آن را بازسازی کرده و به این شکل زیبا و چشم نواز درآورده اند.

نقش صبح به خیر ایران در شهرت واحدی

سید محمد علی اقبال واحدی مجری برنامه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما، از روزهای اجرا و برنامه‌های متنوع سیما گفت.

یکی از کارهای ماندگار و خاص «صبح بخیر ایران» و گزارش‌های همسفر است که آن را با سفر به مناطق مختلف ایران و ضبط گزارش‌ها به صورت تولیدی آغاز کردیم.

تا اینکه برای پخش گزارش کسوف (خورشید گرفتگی) در بیرجند، صدا و سیما به ما ماهواره داد و گزارش «همسفر» را به مدت ۳ تا ۴ ساعت به صورت زنده برای اولین بار به روی آنتن بردیم. پس از آن طبق نظر مدیران سازمان، پخش زنده برنامه «همسفر» به صورت زنده از شهرهای مختلف ایران ادامه پیدا کرد.

او درباره سفر به شهرهای مختلف و غیبت در خانواده برای همسر و فرزندانش گفت: برای خانواده‌ام خیلی سخت است؛ ولی همسرم همیشه می‌گوید ما به نفع مردم عقب‌نشینی کردیم. خوشبختانه همسرم از همان ابتدا همراهم بوده و کاملاً مدیریت خانه را بر عهده دارد حتی آن زمانی که من اجرا داشتم، نوار خام ویدئویی تهیه و برنامه‌های من را ضبط می‌کرد.

منبع: نیک صالحی

400726