آقای میثاقی آنتن را رها کن!

فصل فوتبال ایران دو هفته است که به پایان رسیده، اما شبکه سه با ادامه تولید برنامه «فوتبال برتر» همچنان اصرار بر حفظ محمد حسین میثاقی روی آنتن دارد.

تصویر آقای میثاقی آنتن را رها کن!

به گزارش سایت خبری پرسون، برنامه «فوتبال برترتحلیلی» با وجودبه پایان رسیدن فصل فوتبال ، همچنان قرار است به پخش خود ادامه دهد تا به این شکل حضور محمد حسین میثاقی روی آنتن همچنان تداوم داشته باشد.

برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» قرار است چهارشنبه شب با محوریت بررسی اوضاع تیم ملی روی آنتن برود. بخشی از محتوای این برنامه شامل گزارش و گفت وگوهایی است که محمدحسین میثاقی با بازیکنان تیم ملی در جریان برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در قطر انجام داده است.

طبق قاعده اجرای برنامه فوتبال برتر تحلیلی چهارشنبه شب بر عهده محمد حسین میثاقی است، او در استودیو حضور دارد و به احتمال، میزبان چند مهمان مرتبط با موضوع خواهد بود. این یعنی اینکه میثاقی به مدت 150 دقیقه حضور زنده روی آنتن دارد. آیتم‌های مرتبط با اردو آماده سازی قطر که شامل گزارش تمرین و گفت وگو با بازیکنان و کادر فنی است هم با حضور میثاقی ضبط شده است. به این ترتیب مخاطب در برنامه چهارشنبه شب میثاقی را هم در استودیو می‌بیند و هم در آیتم‌ها.

مشخص نیست این حجم از حضور روی آنتن برچه اساسی است و چرا مخاطب مجبور است حضور یک مجری را ساعت‌های طولانی روی آنتن تحمل کند. معمولا گزارش‌هایی از این دست توسط گزارشگران برنامه تهیه می‌شود تا زمان پخش مخاطب شاهد تنوع حضور آدم‌ها روی آنتن باشد، در حالیکه میثاقی علاقه‌مند است همه کارها را خودش انجام بدهد.

محمد حسین میثاقی کماکان با ادامه پخش «فوتبال برتر» روی آنتن شبکه سه حضور دارد

اصرار بر حضور بی وقفه میثاقی از یک سو نشان می‌دهد که شبکه سه خالی از نیروی کارآمد است، نیرویی که بتواند از پس گزارش‌ها و گفت وگو‌هایی اینچنینی بربیاید و از سوی دیگر نشان از این دارد که علاقه‌ای به پرورش نیروی کارآمد ندارد. در حالیکه اردوی قطر می‌توانست بستر مناسبی برای یکی از نیرو‌های جوان برنامه فوتبال برتر باشد که با حضور در این اردو و انجام گفت وگوهای جذاب و تهیه گزارش‌های خوب، بخشی از توانایی‌هایش را نشان دهد.

شرایط فعلی نشان می‌دهد که دست‌اندارکاران برنامه فوتبال برتر و در راس آن‌ها «محمد حسین میثاقی» تمایلی به انجام این مهم ندارند تا همچنان این مجری محور همه اتفاق‌های مهم باشد.

حضور بی وقفه میثاقی بر روی آنتن زنده، نه تنها به محبوبیت و تحکیم جایگاه او کمکی نمی‌کند بلکه باعث دافعه هم ‌می‌شود. اما او و گروه برنامه‌ساز علاقه شدیدی دارند تا حضوری همه جانبه روی آنتن داشته باشند مثل روز جشن قهرمانی استقلال که میثاقی از ساعت 18 تا نیمه‌های شب آنتن را بی وقفه در اختیار داشت. حضوری که نه تنها تاثیری در بالا رفتن محبوبیت این مجری ندارد بلکه نتیجه‌ای معکوس به همراه دارد.

منبع: فیلم‌نیوز

401497