سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی وارد استان سمنان شد.
تصویر سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یک روزه به منظور شرکت در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی و بازفعال شدن پنج طرح راکد فرهنگی و هنری استان سمنان روز پنجشنبه وارد این استان شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ورود مورد استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان شهرستانهای گرمسار و آرادان قرار گرفت.

بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری آرادان و آغاز ادامه ساخت همزمان پنج پروژه عمرانی در این شهر و همچنین شهمیرزاد، ایوانکی، بیارجمند و کلاته‌رودبار، اولین برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان است. وی در شهرستان سرخه از مجتمع در حال احداث دارالقرآن بازدید می کند.

در شهرستان سمنان، اسماعیلی حضور در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت الله شاهچراغی در سالن هلال احمر، بازدید از عملیات ساخت تالار بزرگ و مصلای بزرگ و نمایشگاه سفال استاد محمدمهدی قان‌بیگی را در ادامه برنامه سفر خود دارد.

وی سپس با فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و هنر دامغان دیدار و در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب این شهر شرکت می‌کند.

بازدید از مصلا و حضور در آیین تجلیل از ۱۷ اثر برگزیده دوسالانه کتاب نیز برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهرود است.

اسماعیلی در پایان این سفر یک روزه، در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) در تالار تئاتر شهر سمنان شرکت می‌کند.

منبع: ایرنا

400551

مطالب مرتبط