وزیر فرهنگ: جامعه رسانه‌ای الگو و الگوساز است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، جامعه رسانه‌ای را الگو و الگوساز عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوان نمایشگاه سال آینده را با فرصت بهتر در شان جامعه فاخر رسانه برگزار شود.
تصویر وزیر فرهنگ: جامعه رسانه‌ای الگو و الگوساز است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین اختتامیۀ نمایشگاه رسانه‌های ایران چهارشنبه، دوم اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم ضمن تبریک روز جوان بیان کرد: خوشحالیم که بعد از چندین سال این نمایشگاه در این ایام برگزار شد. برگزاری این دوره از نمایشگاه نیازمند تمهیدات بیشتری بود. همکاران من در معاونت امور رسانه‌ای همت کردند و این موضوع را به نحو احسن مدیریت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: رئیس‌جمهور در هیات دولت سلام گرم خود را به رسانه‌ها ابلاغ و از این کار ستودنی قدردانی کردند.

اسماعیلی حضور بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نمایشگاه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این شوق، شعف و نشاطی که جامعه رسانه‌ای دارد حاصل زحمات اهالی رسانه‌ است.

وی یکی از دلایل اصلی اصرار بر برگزاری نمایشگاه در پایان جشنواره‌های فجر را نزدیکی به انتخابات ۱۱ اسفند دانست و گفت: مردم عزیز هفته آینده پای صندوق رای خواهند آمد. به همین دلیل نمایشگاه رسانه‌ها به محلی برای گفتگو و تعامل و نقد یکدیگر بدل شد و شاهد برگزاری نشست‌های متعدد بودیم. من از همه گروه‌های سیاسی با گرایش‌های گوناگون تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ با بیان این که رسانه‌ها از آزمون حمایت از مظلومان غزه سربلند بیرون آمدند اظهار کرد: ما تلاش کردیم این همدلی را با بخش غزه در نمایشگاه به نمایش بگذاریم.

اسماعیلی، جامعه رسانه‌ای را الگو و الگوساز عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوان نمایشگاه سال آینده را با فرصت بهتر و اطلاع رسانی بیشتری، در شان جامعه فاخر رسانه برگزار شود. امسال به بهترین نقدی که از جشنواره‌ها شود جوایز نفیسی اهدا خواهیم کرد. ما می‌توانیم ضعف های همدیگر را گوشزد کنیم و با هم مهربان باشیم.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، امروز چهارشنبه در مصلی امام خمینی(ره) به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: ایرنا

611178