معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی:

رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی در جلسه گردهمایی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تاکید شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به‌ روز بر بستر اینترنت سخن گفت و تاکید کرد: شرکت بیمه رازی جزء شرکت‌های برتر صنعت در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و عمر شناخته می‌شود.
تصویر رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته به عنوان یکی از مشتریان بزرگ شرکت بیمه رازی به جمع این خانواده اضافه شد و بالاترین خدمات بیمه‌ای را در سراسر کشور از شرکت بیمه رازی دریافت کرد.

حال با گذشت بیش از یک سال از همکاری راه آهن و بیمه رازی، همکاران و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی که به صورت مستقیم با این قرارداد سراسری در ارتباط بودند، در گردهمایی مدیران و نمایندگان بیمه راه آهن و مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه رازی به میزبانی شهر مشهد مقدس حضور پیدا کردند.

در این جلسه وهاب جوادی- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با تشریح خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه رازی طی قرارداد با راه آهن گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت توان و تمرکز خود را معطوف به ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت قرار داده است.

او ادامه داد: بیمه رازی در کنار ارائه خدمات به مشتریان خرد، توجه ویژه‌ای به مشتریان بزرگ دارد و در این مسیر شرکت بیمه رازی بر آن است تا با ارائه خدمات خاص و تخصصی در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جزء 5 شرکت برتر صنعت قرار بگیرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از ابتدای سال 1400 با توجه به پنج چرخش استراتژیک مسیر جدیدی را برای خود ترسیم کرده که در بازارهای هدف به ویژه رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جایگاه قابل توجهی را از آن خود کرده است و دستاوردهای حوزه انرژی و مهندسی تائیدی بر این ادعا است.

منبع: بیمه رازی

546595