اولین خیر افزایش جمعیت استان قم:

درمان ناباروری کار خیر است

اولین خیر افزایش جمعیت استان قم گفت: با جرات میتوانم بگویم درمان ناباروری بیش از ۵۰ خاصیت اجتماعی، فرهنگی، معنوی، دنیایی و اخروی دارد، که با انجام کار خیر در این زمینه می شود خانواده ها خوشحال کرد و امید به زندگی را به این عزیزان هدیه نمود.
تصویر درمان ناباروری کار خیر است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن آقاجانی با اشاره به بازدیدی که از مرکز طهورا داشت افزود: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری طهورا با وجود مشکلات و شرایط سخت کار بزرگی در جهت افزایش جمعیت و امید بین خانواده ها انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار، این مرکز روزانه ۳۰ مورد از خانواده ها را خوشحال کرده و امید به زندگی را به این عزیزان منتقل می کند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم با بیان اینکه خیرین باید کوشش کنند و هرچه ‌در توان دارند در این امر خیر شرکت کنند بیان داشت: با هر مریضی که درمان شود دو خانواده خوشحال می شوند و امید به زندگی بین خانواده ها افزایش می یاید.

وی افزود: با تلاش برای درمان ناباروری دو خانواده برای ادامه زندگی به اجتماع برمی گردند و این امر باعث می شود آمار طلاق پایین بیاید و آمار موالید و شادی خانواده ها افزایش یابد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم تصریح کرد: با ادامه روند کم شدن جمعیت و کم شدن فرزندآوری در سالهای آینده تعداد سالمندان زیاد شده و هر فرزند با چند سالمند روبرو خواهد شد که یا باید سالمندان را به آسایشگاه ببرند یا خودشان زحمت زیادی را برای نگه داری از پدرها و مادرها متحمل شوند.

وی با اشاره به اینکه بحث حرکت در مسیر افزایش جمعیت مهم ترین رسالت مرکز طهورا می باشد گفت: با جرات میتوانم بگویم درمان ناباروری بیش از ۵۰ خاصیت اجتماعی، فرهنگی، معنوی، دنیایی و اخروی دارد.

عضو هیئت مدیره صنعت اتاق بازرگانی ایران در پایان افزود: بنده به عنوان یک شهروند قمی کمال تشکر را از مسئولین و کارمندان این مجموعه دارم و اعلام آمادگی می کنم در حد توان درخدمت هستم و از دیگر دوستان خیر هم میخواهم تا با پیوستن به این حرکت زیبا به هرچه‌ بهتر انجام شدن این امر کمک کنند.

399995