سقوط قیمت ها در بازار خودرو کلید خورد؟/ 206 ارزان شد

بازار خودرو که از اواسط هفته گذشته وارد روند نزولی شده بود، با آغاز این هفته بر شدت کاهش قیمت‌ها افزود شد. به گونه ای که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کاهش هشت میلیونی را ثبت کرد و پراید ۱۱۱ نیز سه میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد. حالا باید منتظر روزهای آینده بود که آیا این کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت؟
تصویر سقوط قیمت ها در بازار خودرو کلید خورد؟/ 206 ارزان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پژو ۲۰۶ هفته را با ادامه روند کاهشی خود در هفته گذشته شروع کرد و با ۸ میلیون تومان کاهش به ۳۰۵ میلیون تومان رسید و در حال خروج از کانال ۳۰۰ میلیونی است. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ که هم با ۶ میلیون کاهش ۳۵۰ میلیون تومانی شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم با ۸ میلیون کاهش همراه بود و ۴۰۷ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که دیروز پس از ثبات قیمتی در هفته گذشته، با ۵ میلیون تومان کاهش در ابتدای هفته ۵۸۵ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش به ۳۹۸ میلیون تومان رسید و از ۴۰۰ میلیون تومان عقب نشینی کرد.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ که هفته گذشته زیر بار کاهش نمی رفت و همچنان افزایشی بود، امروز با ۳ میلیون تومان کاهش ۲۸۷ میلیون تومان معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز همچنان قیمتش بدون تغییر است و پس از ورود به کانال ۳۰۰ میلیونی بر روی همین قیمت مانده است.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون تومان کاهش ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ هم ۵ میلیون کاهش داشت و همچنان ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر، ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و روند با ثباتش را ادامه داد. سورن پلاس بدون تغییر بود و به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون کاهش، ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد. در نسخه توربو اتوماتیک بدون تغییر با قیمت ۵۱۰ میلیون تومان معامله شد.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما با ۵ میلیون کاهش دیگر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس پس از ورود به کانال ۳۰۰ میلیونی امروز با ۳ میلیون کاهش از آن خارج شد و ۲۹۹ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم با ۵ میلیون کاهش همراه بود و ۳۲۵ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که روند کاهشی خود را از آخر هفته گذشته شروع کرده بود امروز هم با ۳ میلیون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر۱۸۲ میلیون تومان معامله شد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون کاهش ۳۴۸ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم شاهد کاهش بود و با ۲ میلیون کاهش دیگر ۲۲۴ میلیون تومان معامله شد.

تیبا هاچبک در نسخه ۱۴۰۱ با ۳ میلیون تومان کاهش، ۲۰۵ میلیونی شد. نسخه صندوقدار و درمدل ۱۴۰۱ هم با ۲ میلیون کاهش ۱۹۵ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم بدون افزایش ۴۰۰ میلیون تومانی ماند.

398179