پرسپولیس فرصت یک پاس اشتباه هم ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس دیگر حتی فرصت یک پاس اشتباه را هم ندارد.
تصویر پرسپولیس فرصت یک پاس اشتباه هم ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد برزگر تقابل پرسپولیس و سپاهان را همچون همیشه جزو یکی از مهم‌ترین دیدارهای فوتبال باشگاهی کشور دانست. بازیکن پیشین پرسپولیس در این باره گفت: بازی دو تیم همیشه حساس بوده است و امسال هم دوباره از جنبه‌های مختلف با اهمیت شده است. جایگاه تیم‌ها در جدول و افت محسوسی که آنها نسبت به فصل گذشته داشته‌اند باعث شده تا انگیزه‌هایشان برای خودنمایی در این بازی افزایش پیدا کند.

او درباره سپاهان افزود: این تیم بعد از استقلال رقیب سنتی مهم پرسپولیس بوده است. مطمئنم یکی از بازی‌های تاکتیکی فصل را خواهیم دید. کادر فنی هر دو تیم فوتبال را روی زمین برنامه‌ریزی می‌کنند و همین کافی است تا یک بازی خوب ببینیم.

برگزار از شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت و تحقق آن را منوط به تمرکز بازیکنان پرسپولیس دانست و یادآور شد: پرسپولیس هیچ امتیازی نباید بدهد. آنها حتی فرصت برای یک پاس اشتباه هم ندارند. یحیی گل محمدی بیشتر از اینکه در هفته‌های پایانی بخواهد روی استراتژی بازیکنانش تمرکز کند کافی است کارهای ذهنی انجام دهد.

«نقطه قوت سپاهان خط حمله این تیم است». برزگر با گفتن این جمله به بیان جزئیات فنی بیشتر از شاگردان محرم نویدکیا پرداخت و تصریح کرد: آنها پاس‌های کوتاه زیادی را برای نفوذ به عمق حریف می‌دهند. راهکار سپاهان کاملا اروپایی است اما وقتی توپ را از دست می‌دهند دفاع منطقه‌ای خوبی را نمی‌توانند انجام دهند و اسیر تاکتیک خودشان برای پس گرفتن توپ می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی تاکید کرد: پرسپولیس کار خیلی سختی دارد. آنهادر طول فصل مفت امتیاز دادند. نمی‌خواهم وارد بحث دو امتیاز معیشتی به استقلال هم بشوم چون فکر می‌کنم قهرمان باید تمام این بهانه‌ها را هم رد کند و بتواند امور فنی خود را جلو ببرد.

برزگر درباره انگیزه پایین بازیکنان پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌های خود تصریح کرد: حذف از لیگ قهرمانان آسیا و خروج زودهنگام از جام حذفی روی امور پرسپولیس تأثیر منفی گذاشت. پرسپولیس در زمین بی دقت بود و بیرون از مستطیل سبز هم حاشیه فراوان داشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به مشکلات پرسپولیس اشاره کنیم مهم‌ترین آن مربوط به عوامل بیرونی می‌شود. تغییر مدیریت در پرسپولیس خیلی دیر انجام شد. مدیر قبلی راحت رفت و مدیر جدید نیاز به زمان داشت تا امور را برآورده کند. یک تیم در یک فصل مگر چقدر زمان دارد که بخواهد به این مسائل هم به خوبی رسیدگی کند. پرسپولیس اسیر حاشیه‌ها شد وگرنه پتانسیل فنی آنها بسیار بالا است.

منبع: مهر

397056