«حسین رفیعی» با بالان به شبکه دو می آید

برنامه «بالان» از تولیدات جدید گروه خانواده شبکه دو از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت با اجرای حسین رفیعی روانه آنتن این شبکه می‌شود.
تصویر «حسین رفیعی» با بالان به شبکه دو می آید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی برنامه، «بالان» با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی همچون داشتن امید و انگیزه درخصوص «خواستن و برخواستن» موضوعاتی همچون سرطان، لکنت، معلولیت، سالمندان، ورزش، تئاتر و ... روانه آنتن خواهد شد. در این برنامه سعی می‌شود تا تقابل امید در برابر ناامیدی بررسی شود و بر اساس موضوعات مشروحه، از مهمانانی دعوت شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه شده بودند، مطالبی را عنوان کنند.

نخستین قسمت این برنامه با موضوع سرطان میزبان شراره درشتی و پیام دهکردی از بازیگران کشورمان خواهد بود که حسین رفیعی در کسوت مجری، سؤالاتی را از مهمانان برنامه می‌پرسد.

برنامه بالان کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی اصغر ساعدی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده که قسمت نخست آن، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۳:۴۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود. از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مهدی رستگار رامشه (مجری طرح)، نسرین پیران (کارگردان آیتمها) و منوچهر زنده دل (گوینده) اشاره کرد.

396629