تحلیل تکنیکال ترا

قیمت LUNA ممکن است به 47.28 دلار سقوط کند و کف حمایت هفتگی در 43.56 دلار مورد امتحان قرار گیرد.
تصویر تحلیل تکنیکال ترا

به گزارش سایت خبری پرسون، پرایس اکشن رمزارز ترا(LUNA) از 22 فوریه(3 اسفند) تا به حال ، یک الگوی سر و شانه شکل داده است . این ساختار تکینکال شامل سه سقف نوسانی متمایز است که یکی از آنها در بالاترین نقطه قرار دارد و به عنوان “سر” شناخته می شود. دو اوج دیگر نیز در دو سمت با ارتفاعات مشابه به عنوان “شانه” شناخته می شوند.

دره‌های سر و شانه‌ها را می‌توان به هم متصل کرد تا یک سطح حمایتی افقی در 75.53 دلار ایجاد شود. به این سطح نیز ، «خط گردن» می‌گویند.

این ساختار تکنیکال افت 36 درصدی قیمت را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌گیری فاصله بین بالاترین نقطه سر و خط گردن به دست می‌آید. با افزودن این فاصله به نقطه شکست مقاومتی در 62 دلار، تارگت 47.28 دلاری حاصل می شود.

قیمت LUNA تا کنون، از خط گردن به میزان 18 درصد سقوط کرده است و هم اکنون درحال جهش از سطح حمایت هفتگی در 62 دلار است. این سطح حمایتی بسیار حائز اهمیت است و می تواند جهت بعدی ترا را مشخص کند. اگر خریداران همچنان همانند سه روز گذشته با مشکل روبه رو شوند ، این سطح حمایتی نیز از دست خواهد رفت.

در نتیجه ، قیمت LUNA ممکن است به 47.28 دلار سقوط کند و کف حمایت هفتگی در 43.56 دلار مورد امتحان قرار گیرد.

علیرغم اینکه شرایط برای این آلت کوین مساعد به نظر نمیرسد ، اما بسته شدن کندلی شش ساعته در بالای سطح 75.53 دلاری، سناریوی خرسی ناشی از الگوی سر و شانه را باطل می کند. در چنین شرایطی، ترا می‌تواند برای رسیدن به سقف قیمتی بالاتری از سد مقاومت 87.84 دلاری تلاش کند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

396210