مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها/ کاهش بیت کوین تا مرز 33 هزار دلار

در حال حاضر، بیت کوین همچنان در همین ناحیه در نوسان است. تغییرات فوق باعث شد ارزش بازار آن به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تا 635 میلیارد دلار کاهش یابد.
تصویر مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها/ کاهش بیت کوین تا مرز 33 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، همین چهار روز پیش بود که بزرگترین دارایی دیجیتال بازار، پس از آخرین جلسه FOMC ابتدا تا 40000 دلار افزایش یافت و ناکامی در غلبه بر این مقاومت، چشم انداز آن را به طور کلی تغییر داد.

تنها در عرض چند ساعت، بیت کوین با 4000 دلار کاهش به پایین ترین سطح چند هفته ای خود در آن زمان، یعنی حدود 36000 دلار رسید. در حالی که این میزان کاهش، به خودی خود بسیار قابل توجه بود، اما پایان کار نبود. همانطور که دیروز گفتیم، بیت کوین پس از آن، به زیر 35000 دلار سقوط کرد و یک کف جدید محلی را تشکیل داد. این بار، پایین ترین سطح قیمت از اواخر ژانویه (اوایل بهمن 1400) تاکنون ثبت شد.

با این حال، ماجرا به اینجا نیز ختم نشد چرا که این ارز دیجیتال بار دیگر تا مرز 33000 دلار سقوط کرد. و به این ترتیب، پایین ترین کندل روزانه خود از تابستان سال گذشته تاکنون را تشکیل داد.

در حال حاضر، بیت کوین همچنان در همین ناحیه در نوسان است. تغییرات فوق باعث شد ارزش بازار آن به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تا 635 میلیارد دلار کاهش یابد.

اکثر کوین های جایگزین نیز همانند بیت کوین، طی چند روز گذشته سقوطی آزاد داشته اند تاجاییکه بسیاری از آنها پایین ترین قیمت های چند ماهه خود را ترسیم کردند.

اتریوم اوایل این ماه به 3000 دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون بیش از 500 دلار از ارزش خود را از دست داده است. کاهش 4.5 درصدی دیگر در 24 ساعت گذشته نیز دومین ارز رمزنگاری شده بازار را به زیر 2500 دلار رسانده است.

بایننس کوین با کاهش 5 درصدی در یک روز، با قیمت 340 دلار معامله می شود. این درحالی است که کمتر از یک هفته قبل بالاتر از 400 دلار ایستاده بود. ترا و دوج کوین نیز با درصدهای مشابهی کاهش یافته اند. ریپل، سولانا، کاردانو، پولکادات، آوالانچ و شیبااینو حتی کاهش بیشتری را تجربه کرده اند.

در همین حال، NEAR Protocol با افزایش قیمت قابل توجه 9درصدی خود در میان معدود استثنائات امروز جا گرفته است. در نتیجه این تغییر، NEAR اکنون با قیمتی بالای 11 دلار معامله می شود.

نوسانات منفی اخیر منجر شده است کل ارزش بازار رمزنگاری تاحدود 1.5 تریلیون دلار کاهش یابد. این بدان معناست که این معیار در چهار روز گذشته حدود 300 میلیارد دلار کاهش را تجربه کرده است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

396487