مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها/ سبزپوشی این رمز ارزها

بایننس کوین، سولانا، پولکادات و شیبا اینو اندکی به رنگ سبز درآمده اند، در حالی که ریپل، ترا، کاردانو، آوالانچ و دوج کوین با کاهش جزئی قیمت روبرو هستند.
تصویر مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها/ سبزپوشی این رمز ارزها

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از سقوط روز دوشنبه، بیت کوین به شکلی تهاجمی مسیر حرکت خود را تغییر داد و در عرض چند روز چندین هزار دلار به ارزش خود اضافه کرد. در نتیجه این اقدام، قیمت BTC از بالاترین سطح قیمت ماه ژانویه (دی و بهمن) یعنی 42000 دلار عبور کرد و به صعود خود ادامه داد.

این روند با افزایش قیمت تا مرز 43000 دلار به اوج خود رسید و به ثبت بالاترین سطح ده روز اخیر منجر شد. با این حال، در این مرحله خرس‌ها پا به میدان گذاشتند و اجازه جهش بیشتر قیمت را ندادند. برعکس، مسیر BTC بار دیگر معکوس شد و شروع به اصلاح نمود.

در واقع، این افت قیمت کاملاً ناگهانی بود و طبق گزارش دیروز، این دارایی زیر 40000 دلار معامله شد و تا حدود 39000 دلار کاهش یافت.

هرچند رمزارز برتر بازار تلاش کرد ارزش از دست رفته خود را بازیابد ولی در مسیر خود بار دیگر با مقاومت 40000 دلاری برخورد کرد و متوقف شد. یت کوین همچنان در این ناحیه باقی مانده و با قیمت 39762 دلار معامله می شود. ارزش بازار آن نیز اکنون 750 میلیارد دلار است.

آلتکوین ها آرام شدند

کوین های جایگزین در طول هفته نوسانات زیادی را تجربه کردند و بیشتر آنها عملکرد BTC را تقلید نمودند. به عنوان مثال، اتریوم طی چند روز از بالاترین سطح 10 روزه خود یعنی 3200 دلار به زیر 3000 دلار رسید. در حال حاضر هم با قیمت 2951 دلار دست به دست می شود.

بایننس کوین، سولانا، پولکادات و شیبا اینو اندکی به رنگ سبز درآمده اند، در حالی که ریپل، ترا، کاردانو، آوالانچ و دوج کوین با کاهش جزئی قیمت روبرو هستند.

از آنجایی که اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش بازار کمتر رد حال حاضر وضعیت نسبتاً آرامی را سپری می کنند، ارزش کل بازار کریپتو در موقعیتی مشابه دیروز یعنی در حدود 1.850 تریلیون دلار باقی مانده است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

394269