پشتیبانی صرافی Crypto Com از MIT

صرافی CryptoCom اعلام کرد که قصد دارد از ابتکار ارز دیجیتال MIT برای تحقیقات مستقل و آکادمیک در مورد رمزارز و بلاک چین به عنوان بخشی از تعهد خود به یک هدیه چهار ساله حمایت کند.
تصویر پشتیبانی صرافی Crypto Com از MIT

به گزارش سایت خبری پرسون، هدف این صرافی حمایت از تحقیقات در زمینه امنیت بیت کوین و پشتیبانی از توسعه منبع باز پروتکل هایی است که پایه و اساس یک شبکه را توسط ابتکار ارز دیجیتال آزمایشگاه رسانه MIT (DCI) تشکیل می دهد.

CryptoCom و MIT

بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی به اشتراک گذاشته شده با CryptoPotato، این کمک مالی همچنین برای کمک به DCI برای ادامه تلاش های تحقیقاتی خود با توجه به ثبات پاداش های مبتنی بر هزینه و نرم افزار برای ارائه “ضمانت های قوی و صحت” طراحی شده است.

اریک آنزیانی(Eric Anziani)، مدیر عامل CryptoCom، اظهار داشت:

“ابتکار ارز دیجیتال MIT نقش مهمی در ایجاد یک اکوسیستم بلاک چین پایدار، به ویژه با تقویت پروتکل اساسی بیت کوین ایفا می کند. ما مشتاقیم که با چنین موسسه معتبری از تحقیقات بلاک چین در سراسر جهان حمایت و به تسریع انتقال ایمن جهان به استفاده از ارزهای دیجیتال کمک کنیم.”

دکتر Henry Hon، رئیس تحقیقات CryptoCom، اظهار داشت که تحقیقات انجام شده توسط این تیم بارها نشان داده است که استانداردهای با امنیت بالا یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب محصولات کریپتو از برزیل تا استرالیا هستند. او همچنین افزود که داده‌های DCI بر امنیت یکی از رایج‌ترین سکه‌های دنیا متمرکز است، هدفی که صرافی مشتاق است از آن حمایت کند.

آموزش جامعه جهانی رمزارز

علاوه بر MIT، صرافی Crypto.Com از طرح‌های مشابه با شرکت‌ها و دانشگاه‌های جهانی در سراسر جهان برای ارتقاء فناوری بلاک چین حمایت کرده است.

یکی از آنها ابتکار بلاک چین امن در دانشگاه کارنگی ملون است. ماه گذشته، CryptoCom همچنین به عضویت انجمن بلاک چین سنگاپور درآمد. با این کار، این پلتفرم به لیست بازیگران برجسته ای مانند Visa، PWC، Ledger، Algorand، Tezos پیوست که بر ارتقاء ابتکارات بلاک چین و وب 3 تمرکز دارد.

CryptoCom همچنین در بخش ورزش موج هایی ایجاد کرده است. اخیرا جام جهانی را به مجموعه رو به رشد خود اضافه کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شد، این پلتفرم معاملاتی یک قرارداد حمایت مالی با فیفا برای جام جهانی FIFA 2022 قطر امضا کرد.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

394074