نفوذ رو به رشد صنعت کریپتو در قوانین ایالات متحده

مدیران و لابی‌گران کریپتو، در غیاب مقررات فدرال، با قانونگذاران ایالتی در سراسر کشور برای تدوین قوانین مطلوب کار می‌کنند.
تصویر نفوذ رو به رشد صنعت کریپتو در قوانین ایالات متحده

به گزارش سایت خبری پرسون، نیویورک تایمز گزارش داد که مدیران و لابی‌گران کریپتو، در غیاب مقررات فدرال، با قانونگذاران ایالتی در سراسر کشور برای تدوین قوانین مطلوب کار می‌کنند.

بسیاری از ایالت ها که مشتاق جذب مشاغلی هستند که فکر می کنند این صنعت به ارمغان خواهد آورد، عجله دارند تا خواسته های قانونی شرکت های رمزنگاری را برآورده کنند.

این مقاله از قوانین جدید انتقال پول در فلوریدا به عنوان آخرین نمونه از کار مقامات صنعت کریپتو در کنار قانونگذاران برای ایجاد اقدامات مناسب برای صنعت نام می برد.

برخی از حامیان مصرف‌کنندگان نگران هستند که نگرش سازگارانه از سوی ایالت‌ها منجر به مقرراتی بدون محافظت کافی در برابر کلاهبرداری‌های رمزنگاری و اقدامات مخاطره‌آمیز شود.

تایمز با استناد به تجزیه و تحلیل کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی گفت که بیش از 150 قانون مربوط به رمزنگاری در حال حاضر در مجالس ایالتی و پورتوریکو در حال بررسی است. در برخی موارد، قانونگذاران از زبان پیشنهادی صنعت تقریباً عینا استفاده کرده اند.

سوابق دولتی نشان می دهد که در نیویورک، صنعت بیش از 140000 دلار در ماه هزینه می کند.

در حالی که این مقاله به دلیل مروری کلی بر قدرت رو به رشد صنعت کریپتو در سطح ایالتی قابل توجه است، انتشار آن، کمتر از یک ماه پس از انتشار مقدمه‌ای پیچیده و به‌خوبی در مورد ارزهای دیجیتال توسط تایمز منتشر شد، اما همچنین از باب شدن ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و علاقه روزافزون رسانه های سنتی به پوشش آن صحبت می کند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

392146