تحلیل تکنیکال کرو دائو توکن

این رمزارز چندین بار در بحبوحه بلاتکلیفی اخیر در بازار رمزارزها ، این سطح حمایتی را مورد امتحان قرار داد.
تصویر تحلیل تکنیکال کرو دائو توکن

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز کرو دائو توکن (CRV) در واکنش به الگوی مثلث متقارن از سطح حمایت 2.7 دلاری بازیابی شد. این چرخه گاوی جدید ، CRV را در مسیر حرکت به سمت مقاومت 2.74 دلاری قرار می دهد ، اما معامله گران علاقه مند برای ورود باید منتظر عبور قیمت از خط روند این الگو باشند که رالی گاوی معتبر شود.

چرخه خرسی پیشین ، جفت ارزCRV/USDT را با افت 28.5 درصدی از مرز 3 دلاری به حمایت 2.1 دلار رساند.

با این حال، در 22 آوریل(1 اردیبهشت)، جریان ورودی CRV به تازگی قابل توجه بوده است و منجر به جهش 14 درصدی قیمت شد. علاوه بر آن ، یک کندل بلند سبز ،پرایس اکشن دو هفته ای این رمزارز را احاطه کرد و در اثر آن ، مومنتوم گاوی شکل گرفت.

نمودار تایم فریم روزانه CRV حاکی از شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن است. خط روند مقاومتی این الگو در 2.7 دلار ، ناحیه عرضه قابل توجه بعدی برای خریداران است.

افزایش قیمت ممکن است به زودی منجر به مورد امتحان قرار گرفتن این سطح مقاومتی شود. اگر خریداران موفق شوند این مقاومت را پشت سر بگذارند ، این آلت کوین با رشد 34.2 درصدی به 3.7 دلار می رسد.

از سوی دیگر ، امکان آغاز روند صعودی و نزولی در این مثلث محتمل است. بنابراین ، هر گونه عقب نشینی قیمت به زیر خط حمایت پایینی این الگو ممکن است قیمت را در مسیر کاهش به سمت سطح حمایت 1.9 دلاری قرار دهد.

شاخص های تکنیکال

اندکاتور Vortex : اگر تمامی عوامل طبق برنامه ریزی پیش برود، یک نقطه ورود برای خریداران ارائه خواهد شد.

جهش گاوی قیمت منجر به عبور CRV از SMA 50 روزه شده است و آنرا در مسیر رشد به بالای SMA 100 روزه قرار داده است. SMA 100 پس از برخورد با SMA 200 روزه به شدت درحال نزول است. از این رو، روند صعودی فعلی احتمالا می تواند قیمت را به SMA 100 روزه برساند.

سطوح مقاومتی: 10 دلار و 13.2 دلار
سطوح حمایتی: 8.75 دلار و 7 دلار

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

394059