روغن شگفت انگیز برای بیماران پارکینسونی

بیماری پارکینسون یک اختلال پیشرونده سیستم عصبی است که بر حرکت تأثیر می گذارد.
تصویر روغن شگفت انگیز برای بیماران پارکینسونی

به گزارش سایت خبری پرسون، یک لحظه تصور کنید یک فرد ۷۴ ساله هستید که بیماری پارکینسون شما به تازگی تشخیص داده شده است. شما علی‌رغم رعایت جدیدترین رژیم‌های دارویی برای این بیماری، بسرعت توانایی فکر کردن، راه رفتن و کار کردن را ازدست می‌دهید. سپس تصور کنید که تقریبا تمام علائم‌تان پس از شروع یک روال رژیمی جدید که شامل مصرف مقادیر زیادی از روغن نارگیل کاملا طبیعی در هر روز است، فروکش می‌کنند.

آیا شما به دنیا در مورد تجربه‌ی شگفت‌انگیز شفای‌تان چیزی نمی‌گفتید و سایر افرادی با شرایط مشابه خودتان را به امتحان کردن این روش برای بهبود سلامت‌شان تشویق نمی‌کردید؟ این همان کاری است که یک مرد مسن اخیرا انجام داد. او داستان تأثیرگذارش را برای افراد مبتلا به بیماری پارکینسون به اشتراک گذاشت.

هنگامی که داروها موفق به درمان او نشدند، او یک رژیم روغن نارگیل را در پیش گرفت که زندگی او را آنقدر تغییر داد که او در این سایت نوشت: «روغن نارگیل، زندگی مرا عوض کرده است.» او توضیح می‌دهد که چطور زندگی‌اش پس از مصرف داروهای متداول برای پارکینسون در مایوکلینیک معروف، روز به روز بدتر و بدتر می‌شد. او توضیح می‌دهد که چگونه داروهایی مانند میراپکس ای آر، آزیلکت و سینِمِت را مصرف کرد اما هیچ نتیجه‌ای عادیدش نشد.

براساس گفته‌های او، علائمش با مصرف این داروها بدتر شد و او را در وضعیت بی‌تحرکی و درد کاتاتونیک قرار داد. او علائمش را این گونه توصیف می‌کند: احساس کندی و سنگینی شدید، حالت چهره ی غیرطبیعی، درد مفصل و سفتی مزمن، بی‌ثباتی، تورم شدید پای چپ و درد شدید پایین کمر. این علائم و بسیاری از علائم دیگر مربوط به مرحله‌ی پایانی پارکینسون هستند و درنهایت به ناتوانی کامل در مراقبت از خود منجر می‌شوند.

پس از تحمل ۳٫۵ سال مصرف داروهای متعدد به خاطر وضعیتش و عدم مشاهده‌ی هیچ گونه بهبودی، این مرد تصمیم گرفت خودش کنترل اوضاع را بدست بگیرد. تحقیقی که او در سایت CoconutKetones.com – وبلاگی متعلق به دکتر ماری نیوپورت – مشاهده کرد، او را به مصرف روزانه‌ی روغن نارگیل و افزایش تدریجی مقدار مصرف به ۸ قاشق غذاخوری در روز سوق داد و نتایج حیرت‌انگیز بودند.

با توجه به حساب شخصی این مرد، او تنها پس از چند روز مصرف روغن نارگیل، بهبودی‌های قابل ملاحظه‌ای را مشاهده کرد. خانواده و دوستان او هردو خوشحال بودند که ناگهان قادر است بسرعت در خانه راه برود و بدون کمک از روی هر صندلی بلند شود. او حتی می توانست شروع به انجام حرکاتی کند که به عنوان تمرینات چابکی فوتبال توصیف می‌کرد؛ یعنی حرکت به چپ و راست و جلو و عقب در واکنش به دستورات.

تا زمانی که او روغن نارگیل مصرف می‌کند – ۴ قاشق غذاخوری در صبحانه، ۲ قاشق در ناهار و ۲ قاشق در شام – او حداقل علائم را دارد و قادر است زندگی روزمره‌اش را به روال تقریبا نرمالی ادامه دهد. در کنار بهبود چابکی و توانایی حرکت بالاتر، این مرد می‌گوید که حالات چهره‌ی او در نتیجه‌ی مصرف روغن نارگیل بهبود یافته است و دیگر هیچ تورمی در پای چپش ندارد.

او می‌نویسد: «من هنوز هم علائم پارکینسون را دارم اما کیفیت زندگی من بطرز چشمگیری بهبود یافته است. الان سه ماه کامل از شروع مصرف روغن نارگیل می‌گذرد و تأثیرات آن همچنان پابرجاست. یک چیز کاملا واقعی برای من اتفاق افتاده است.»

393428