پرسون گزارش می دهد؛

تماشای زجر حیوانات با 30 هزار تومان

اگر در تعطیلات نوروز گذرتان به شهر بابلسر رسید هیچ گاه قصد رفتن به باغ وحش این شهر را نکنید.
تصویر تماشای زجر حیوانات با 30 هزار تومان

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر در بابلسر هستید با پرداخت 30 هزارتومان می‌توانید شاهد زجر کشیدن حیوانات در باغ وحش بابلسر باشید. بله درست متوجه شدید حیوانات در این زیستگاه غیراصولی در حال زجر هستند و مسئول این باغ وحش تنها به فکر کسب درآمد از این حیوانات بی‌پناه است.

در ادامه گزارش تصاویری که مشاهده می‌کنید گواه از محیط آلوده و عدم رسیدگی به حیوانات است. برخی قفس‌ها دارای شرایطی بودند که به راحتی مراجعین می‌توانستند به قفس‌ها نزدیک شوند و حیوانات را مورد آزار قرار دهند و سرخود به آنها غذا دهند.

علاوه بر این موضوع اکثر مسافران در شرایط بحرانی کرونا ماسک نداشتند و مسئول این باغ وحش رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا را به مسافران گوشزد نمی کرد.

در باغ وحش‌های موجود در دنیا معمولا، زیستگاه حیوانات به گونه‌ای ساخته شود که دارای نزدیک‌ترین شرایط به زیستگاه طبیعی آن‌ها باشد اما در ایران شبیه سازی زیست گاه معنایی ندارد و ذلت از چشمان حیوانات بی پناه مشهود است، در جهان شیوه نگهداری از این حیوانات به گونه‌ای است که حیوان عادات وحشی خود را فراموش نکند اما در ایران حیوانات حتی هویت خود را نیز گم می کنند و به تکه ای گوشت متحرک تبدیل می‌شوند.

390329