باغ‌ وحش‌های معروف دنیا را بشناسید

باغ وحش توسط انجمن حفاظت از حیات وحش مدیریت می‌شود و توسط انجمن باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها معتبر است. این باغ وحش دارای نمایشگاه‌های برنده جوایزی است که شامل ارتفاعات هیمالیا، منطقه حفاظت شده بابون، دنیای جنگل و سایر موارد مورد علاقه بازدیدکنندگان شامل دنیای پرندگان و آسیای وحشی است.

تصویر باغ‌ وحش‌های معروف دنیا را بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، باغ وحش توسط انجمن حفاظت از حیات وحش مدیریت می‌شود و توسط انجمن باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها معتبر است. این باغ وحش دارای نمایشگاه‌های برنده جوایزی است که شامل ارتفاعات هیمالیا، منطقه حفاظت شده بابون، دنیای جنگل و سایر موارد مورد علاقه بازدیدکنندگان شامل دنیای پرندگان و آسیای وحشی است.

حفاظت از حیات وحش

رشد در اسارت در یک محیط ناآشنا برای حیوانات دشوار است و بسیاری از باغ وحش‌ها در سراسر جهان به دلیل بی توجهی به حیوانات، شهرت بدی دارند. ما سعی کرده‌ایم نه تنها بزرگترین باغ‌وحش‌های جهان را در فهرست خود قرار دهیم، بلکه باغ‌وحش‌هایی را که بر حفظ و نگهداری حیات وحش و گونه‌های در حال انقراض تمرکز دارند نیز بگنجانیم. امیدواریم بازدید از هر یک از این باغ وحش‌ها به شما این امکان را بدهد که در عین لذت بردن از یک تجربه به یاد ماندنی به این موجودات باشکوه نزدیک شوید.

باغ وحش برونکس

این باغ وحش با مساحت ۲۶۵ هکتار بزرگترین و قدیمی‌ترین باغ وحش شهری در جهان است. خانه بیش از ۴۰۰۰ حیوان از ۶۵۰ گونه است که بسیاری از آنها در خطر انقراض هستند. باغ وحش برونکس که هر ساله نزدیک به ۲ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند، در سراسر جهان به دلیل مجموعه حیوانات بزرگ و متنوع و نمایشگاه‌های برنده جوایز آن شناخته شده است. بخشی از یک سیستم یکپارچه از چهار باغ وحش و یک آکواریوم است. باغ وحش توسط انجمن حفاظت از حیات وحش مدیریت می‌شود و توسط انجمن باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها معتبر است. این باغ وحش دارای نمایشگاه‌های برنده جوایزی است که شامل ارتفاعات هیمالیا، منطقه حفاظت شده بابون، دنیای جنگل و سایر موارد مورد علاقه بازدیدکنندگان شامل دنیای پرندگان و آسیای وحشی است.

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن که در سال ۱۹۰۶ در اواخر سلسله چینگ تأسیس شد، دارای یکی از بزرگترین پارک‌های جانورشناسی است که در پایتخت جمهوری خلق چین واقع شده است. این باغ وحش با مساحت ۲۱۹ هکتار، خانه ۱۴۵۰۰ حیوان است که بیش از ۴۵۰ گونه از حیوانات خشکی و بیش از ۵۰۰ گونه از حیوانات دریایی را نشان می‌دهد. این پارک جانورشناسی که به طور سنتی ساخته شده است، یک جاذبه گردشگری محبوب است که سالانه بیش از شش میلیون نفر را به خود جذب می‌کند. این باغ وحش، خانه برخی از نادرترین گونه‌ها مانند ببر چین جنوبی، پانداهای غول پیکر، سمندر بزرگ چینی و تمساح چینی است. باغ وحش پکن مانند اکثر باغ‌وحش‌های دنیا که در سطح ملی اداره می‌شوند، متعهد به حفظ ساکنان خود است.

باغ جانورشناسی برلین

باغ وحش برلین که در سال ۱۸۴۴ افتتاح شد، قدیمی‌ترین و شناخته شده ترین باغ وحش آلمان است. باغ وحش برلین با مساحت ۸۶.۵ هکتار و محل زندگی ۱۹۵۰۰ حیوان، بزرگترین باغ وحش جهان از نظر تعداد حیوانات است. این باغ وحش که به خاطر قامت بزرگی که دارد شهرت دارد، به عنوان یکی از پربازدیدترین باغ وحش‌های اروپا نیز شناخته شده است و دارای سیستمی قابل ستایش برای حفاظت و نگهداری از حیات وحش است. این باغ وحش همچنین با بسیاری از دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی و باغ وحش‌های دیگر در سراسر جهان همکاری می‌کند و به حفاظت، پرورش و معرفی مجدد گونه‌های در معرض خطر کمک می‌کند.

باغ وحش هنری دورلی

باغ وحش Henry Doorly در اوماها محل زندگی حدود ۱۷۰۰۰ حیوان از ۹۶۲ گونه است. این باغ وحش با وسعت بیش از ۱۳۰ هکتار به دلیل زیرساخت‌های پیشرفته خود به عنوان یکی از بهترین پارک‌های جانورشناسی در جهان ثبت شده است. این یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری در ایالت است که دارای بزرگترین مجموعه گربه‌ها در آمریکای شمالی، بزرگترین باتلاق سرپوشیده جهان، بزرگترین صحرای سرپوشیده جهان و همچنین بزرگترین گنبد ژئودزیکی لعابدار در جهان است.

منبع: سلام‌نو

386607