پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر در «آن سوی آینه»

ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی و علی سرابی با نمایش «آن سوی آینه» در تالار وحدت روی صحنه می روند.

تصویر پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر در «آن سوی آینه»

به گزارش سایت خبری پرسون، تالار وحدت که دو سال و اندی است به دلیل همه‌گیری کرونا، میزبان هیچ نمایشی نبوده، فروردین سال ۱۴۰۱ پذیرای نمایش «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی خواهد بود.

سرابی پیش از این سال ۹۶ این نمایش را در تئاتر شهرزاد اجرا کرد که با استقبال تماشاگران رو به رو شد و یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های آن سال بود و قرار است سال آینده آن را برای دومین بار در تالار وحدت و در اشلی بزرگ‌تر روی صحنه ببرد.

در اجرای تازه این نمایش الناز حبیبی به گروه بازیگران پیوسته است. بر همین اساس، این نمایش با بازی ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی، علی سرابی روی صحنه می‌رود. مارال بنی‌آدم و الناز حبیبی هر دو در یک نقش بازی می‌کنند و برخی اجراها با حضور مارال بنی‌آدم و برخی دیگر با حضور النازحبیبی.

«آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، نمایشنامه‌نویس شناخته‌شده فرانسوی است و به عنوان یک کمدی فرانسوی روی صحنه می‌رود و داستان آن درباره روابط دو زوج است که با بحران رو به رو شده‌اند.

به زودی جزییات بیشتری درباره اجرای این نمایش منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

387944