پژمان جمشیدی:

زیرخاکی سخت ترین کاری بود که در حوزه تصویر انجام دادم

جدیدترین گفت و گو با «پژمان جمشیدی» را درباره فروش چشم گیر کمدی «دینامیت» و پیش بینی اش از استقبال بینندگان از فصل سوم سریال «زیرخاکی» بخوانید.
تصویر زیرخاکی سخت ترین کاری بود که در حوزه تصویر انجام دادم

به گزارش سایت خبری پرسون، پژمان جمشیدی ستاره این سال‌های سینما و تلویزیون کشور است که در مدت حضورش توانسته رکوردهای جالبی را به نام خود ثبت کند.

این بازیگر آثارش در جشنواره فجر امسال با اقبال مخاطبان، منتقدان و حتی داوران مواجه شد. از سوی دیگر، او با سریال زیرخاکی ۲ توانست یکی از پرمخاطب ­ترین سریال‌های جعبه جادویی را ارائه کند.

جمشیدی، در سینمای ۱۴۰۰ نیز رکوردشکن ظاهر شد و توانست با کمدی دینامیت، حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را به سینماها بکشاند و با این میزان استقبال، فروشی معادل ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را در گیشه تجربه کند.

اتفاق نادری که در دینامیت افتاد

این بازیگر درباره فروش چشم­گیر دینامیت در سال کرونایی ۱۴۰۰ گفت: فیلم‌های کمدی خوب معمولا با استقبال مواجه می‌شوند و این عامل در کنار زمان زیادی که دینامیت روی پرده بود، سبب شد تا این فروش خوب رقم بخورد.

پژمان جمشیدی به یکی دیگر از ویژگی‌های دینامیت اشاره کرد و افزود: نکته مهم این فیلم، آن است که دینامیت، از زمانی که به روی پرده رفت تا به امروز، اصلا افت فروش نداشت و این، خیلی اتفاق نادری است که در معدود آثار سینمایی رخ می‌دهد. به همین دلیل خدا را شکر می‌کنم که این اثر تا این اندازه، مورد استقبال مردم قرار گفته است. آن‎هم در سالی که مردم با کرونا و اتفاق‌های ناگوار زیادی دست‌وپنجه نرم کردند، این کار کمدی توانست حالشان را خوب کند. بنابراین کاملا طبیعی است که مورد استقبال قرار بگیرد.

زیرخاکی سخت ترین کاری بود که در حوزه تصویر انجام دادم

جمشیدی که در نوروز ۱۴۰۱، سومین فصل زیرخاکی را روی آنتن شبکه اول‌سیما دارد، در مورد این سریال گفت: خیلی استرس دارم و نگران این موضوع هستم که آیا فصل جدید زیرخاکی، مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر. این سریال، واقعا کار پرزحمتی است و سخت‌ترین کاری است که تاکنون در حوزه تصویری انجام داده‌ام که امیدوارم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

این بازیگر در مورد کاراکتر خود در فصل سوم این سریال نیز گفت: نقش فریبرز باغ‎پیشه در ادامه دو فصل قبلی طراحی شده است. خیلی آدم لج‌دربیاری است. او در عین‌حال که شیرین است و تقریبا همه دوستش دارند و نمی‌توانند از او متنفر باشند ولی لج مخاطب را درمی‌آورد و همین موضوع، شیرینی خاصی است که این کاراکتر دارد.

منبع: ایرنا

389505