خانم ها بخوانند/ نکات مهم برای کشیدن خط چشم

ریختن خط چشم مشکل آزاردهنده‌ای است که اکثر خانم‌ها با گذشت چند ساعت از خط چشم زدن با آن مواجه می‌شوند، چطور می‌توان از ریختن و پخش شدن خط چشم جلوگیری کرد؟
تصویر خانم ها بخوانند/ نکات مهم برای کشیدن خط چشم

داشتن چشم‌های زیبا و خوش حالت از نکات مهم در زیبایی هر شخص است. به همین منظور، خط چشم، مداد چشم، ریمل و سایه برای آرایش چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. و در بین این‌ها کشیدن خط چشم، قسمت مهمی از روتین آرایش هر خانم را تشکیل می‌دهد. لوازم آرایش چشم‌ها را درشت‌ و گیراتر نشان می‌دهند. اما استفاده از این وسایل مشکلاتی را هم در پی دارد. به طور مثال با ریختن خط چشم ، آرایش زیبایی خود را از دست می‌دهد. تقریبا همه خانم‌ها حداقل یک بار با پخش شدن خط چشم مواجه شده‌اند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی روش‌هایی جلوگیری از ریختن خط چشم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه از ریختن خط چشم جلوگیری کنیم؟

خط چشم اساسی‌ترین لوازم آرایش خانم‌ها است که بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره می‌گذارد اما باید در خط چشم کشیدن حرفه‌ای باشید تا بتوانید خط چشم زیبا و بدون ایراد بکشید. یکی از مشکلاتی که بعد از خط چشم کشیدن با آن مواجه می‌شوید، ریختن و پخش شدن خط چشم است که ظاهری زشت به شما می‌دهد. برای جلوگیری از ریختن خط چشم نکته‌ها و روش‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود خط چشم مدت زمان بیشتری روی چشم‌های شما بماند و نریزد.

خریدن خط چشم ارزان ممنوع

هرچقدر برای خرید خط چشم هزینه کنید می‌ارزد، خط چشم‌های برندهای معروف ماندگاری بیشتری دارند و پخش نمی‌شوند. خط چشم‌های ارزان جنس‌های نامرغوبی دارند که طی مدت کوتاهی می‌ریزند.

خط چشم مدادی بزنید

مدل خط چشم‌های مدادی و ضدآب بهترین گزینه برای اشخاصی است که می‌خواهند خط چشم آن‌ها در مجالس و در مدت طولانی پاک نشود. خط چشم‌های مایع بیشتر احتمال ریختن و پخش شدن را دارند.

کانسیلر استفاده کنید

کانسیلر در جلوگیری از ریختن خط چشم کمک بزرگی به شما می‌کند. با استفاده از کانسیلر می‌توانید مانع از ریختن خط چشم شوید و آرایش زیبایی در مجالس داشته باشید. اگر پوست شما شاداب و جوان باشد کانسیلر بهتر بر روی پوست اثر می‌کند. برای جوانسازی پوست خود می‌توانید از مطلب جوانسازی پوست شما با این ترکیب خانگی کمک بگیرید.

سایه چشم هم بزنید

از خط چشم به تنهایی استفاده نکنید. سعی کنید همیشه خط چشم را همراه با سایه چشم استفاده کنید، زیرا سایه چشم باعث می‌شود خط چشم در جای خود ثابت بماند و نریزد.

387641