کرم پودر های معروف را از کجا بخریم؟

شده تا به حال پس از شنیدن رضایت دوستان و آشنایان از کرم پودر مک یا لورال این محصولات را تهیه کنید؛ اما پس از استفاده متوجه شوید از کیفیت کافی برخوردار نیستند!
تصویر کرم پودر های معروف را از کجا بخریم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شده تا به حال پس از شنیدن رضایت دوستان و آشنایان از کرم پودر مک یا لورال این محصولات را تهیه کنید؛ اما پس از استفاده متوجه شوید از کیفیت کافی برخوردار نیستند!

در این صورت احتمالاً محصولات فیک و تقلبی را به جای کرم پودرهای برندهای معروف خریداری کرده اید. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است حتماً معتبر ترین سایت لوازم آرایشی را بشناسید و محصولات مورد نیاز خود را با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

در ادامه به معرفی بهترین سایت برای خرید کرم پودر اصل می پردازیم و برخی از معروفترین برندهای کرم پودر را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین سایت برای خرید کرم پودر اصل

در حال حاضر خرید کرم پودر از فروشگاه لوازم آرایشی یک ریسک به شمار می رود، چرا که نمی توان از اصل بودن محصول خریداری شده اطمینان صد درصد داشت!

متاسفانه امروزه محصولات فیک و تقلبی، بازار لوازم آرایشی را قبضه کرده اند. با وجود شباهت زیاد این محصولات به کرم پودرهای برند های معتبر امکان تشخیص آن ها برای تمامی افراد وجود ندارد!

در این شرایط تنها راهکار برای نیفتادن در دام کلاهبرداران شناخت بهترین سایت برای خرید کرم پودر اصل و دیگر لوازم آرایشی است. اما به نظرتان بهترین سایت لوازم آرایشی چه فاکتورهایی دارد؟

در حال حاضر بسیاری از افراد فروشگاه لوازم آرایشی الانزا را به عنوان بهترین سایت محصولات آرایشی و مراقبتی پوست در ایران معرفی می کنند.

دلیل محبوبیت فروشگاه اینترنتی الانزا در این است که محصولات آرایشی را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. به این صورت خریداران می توانند از اصالت کالای مورد نظر خود اطمینان داشته باشند.

در فروشگاه اینترنتی الانزا انواع کرم پودر های معروف خارجی و ایرانی عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به قیمت، کیفیت، تناژ رنگی و برند مورد نظر یکی از این محصولات را خریداری کنید.

اما اگر کرم پودر مارک های معتبر را نمی شناسید پیش از خرید این محصول آرایشی حتماً در ادامه همراه ما باشید.

معرفی چند مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

اگر قصد خرید یک کرم پودر با کیفیت را دارید بهتر است پیش از آن حتماً چند مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب را بشناسید و از میان این محصولات یکی را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از کرم پودرهای ارزان و با کیفیت می پردازیم:

کرم پودر گلدن رز مدل Satin

یکی از کرم پودر های معروف خارجی کرم پودر گلدن رز است که در کشور ترکیه تولید می شود. این محصول در ۶ رنگ مختلف تولید شده است و می توانید کرم پودری همرنگ یا یک درجه تیره تر از پوست خود را خریداری کنید.

کرم پودر گلدن رز دارای قیمتی بسیار مناسب است و در عین حال از کیفیت بالایی بهره می برد. در فرمولاسیون این محصول از ویتامین E و آنتی اکسیدان استفاده شده که باعث تغذیه پوست می شوند.

همچنین با وجود SPF 15 کرم پودر گلدن رز از پوست صورت در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می کند.

کرم پودر این لی

اگر به دنبال مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب می گردید حتماً کرم پودر این لی را در نظر داشته باشید. این محصول جزو تولیدات داخلی است، اما از کیفیتی مشابه محصولات برند های خارجی بهره می برد.

با استفاده از کرم پودر این لی می توانید به خوبی پوست صورت خود را کاور کرده و عیوب آن را رفع کنید. این محصول در چند تناژ رنگی مختلف تولید می شود که هر شخص می تواند با توجه به رنگ پوست خود یکی از این محصولات را انتخاب کند.

از دیگر ویژگی های کرم پودر این لی می توان به بافت نرم و سبک، عدم ایجاد ظاهری براق در پوست و مقاومت آن در برابر گرما، رطوبت و تعریق اشاره کرد.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting & Matt

اگر قصد خرید کرم پودر مارک های معتبر ایرانی را دارید، کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting & Matt را در نظر داشته باشید. این محصول مناسب انواع پوست است و با وجود پوشش دهی بسیار بالایش رضایت خریداران را جلب می کند.

بافت کرم پودر کالیستا بسیار سبک و نرم بوده و پس از استفاده باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی شود. همچنین چربی و رطوبت این محصول به خوبی کنترل شده تا امکان استفاده از آن برای افرادی که پوست چرب دارند نیز فراهم شود.

معرفی کرم پودر مارک های معتبر

اگر قصد خرید کرم پودر های برند معروف را دارید و قیمت این محصولات برایتان چندان مهم نیست، می توانید از میان کرم پودرهای زیر یکی را انتخاب و خریداری کنید:

کرم پودر مک

در میان کرم پودر های معروف خارجی نام کرم پودر مک برای اکثر افراد آشنا است. این محصول در کشور کانادا تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد.

از مهم ترین ویژگی های کرم پودر مک می توان به قدرت پوشش دهی بالا، ماندگاری طولانی مدت و محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید اشاره کرد.

کرم پودر شیشه ای آلیس مدل Perfectionist's

از کرم پودر های برند معروف ایرانی می توان به کرم پودر شیشه ای آلیس مدل Perfectionist's اشاره کرد. این محصول به سرعت جایگاه خود را در میان مصرف کنندگان پیدا کرده و امروزه جایگزین بسیاری از کرم پودرهای معروف خارجی شده است.

از مهم ترین ویژگی های کرم پودر آلیس می توان به ماندگاری ۲۴ ساعته، مرطوب کنندگی، روشن کنندگی، جوانسازی پوست و پوشش دهی بالای آن اشاره کرد.

در کرم پودر آلیس از مواد شیمیایی مضر و پارابن استفاده نشده و با وجود ویتامین E موجود در این کرم پودر از ایجاد چین و چروک صورت جلوگیری می شود. همچنین کرم پودر آلیس دارای SPF 15 است و در مقابل اشعه های مضر از پوست حساس صورت شما محافظت می کند.

کرم پودر شون مدل Smoothing Matt

یکی از کرم پودر های برند معروف ایرانی کرم پودر شون مدل Smoothing Matt است. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و جلوه نهایی آن کاملاً مات و مخملی است. با این وجود کرم پودر شون برای انواع پوست مناسب بوده و شما می توانید با هر نوع پوستی این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین این کرم پودر در ۵ رنگ مختلف تولید می شود که شما می توانید با توجه به رنگ پوستتان کرم پودر مناسبی را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های کرم پودر شون می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی، جلوگیری از چین و چروک پوست و جلوگیری از ایجاد جوش صورت اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا بهترین سایت برای خرید کرم پودر اصل را معرفی کردیم و سپس به معرفی برخی از بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی پرداختیم.

اگر به دنبال کرم پودری با کیفیت و با قدرت پوشش دهی بالا می گردید، حتماً ویژگی های محصولات اشاره شده در این مقاله را مطالعه کرده و پس از آشنایی با کرم پودر های با کیفیت ایرانی و خارجی یکی از این محصولات را انتخاب نمایید.

در انتها توصیه اکید می کنیم برای جلوگیری از خرید کرم پودر های فیک و تقلبی، این محصولات را از وب سایت های معتبر نظیر الانزا تهیه کنید. به این صورت می توانید از اصالت لوازم آرایشی اطمینان داشته و از مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی، جوش، قرمزی پوست و... جلوگیری کنید.

منبع: elanza.com

486658