بزرگ ترین گردهمایی دانشجویی برگزار می شود

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویی اعلام کرد که بیستمن دوره جهاد اکبر به عنوان بزرگ ترین گردهمایی دانشجویی در روزهای ۲۱ تا۲۷ ام اسفند در مشهد برگزار شود.
تصویر بزرگ ترین گردهمایی دانشجویی برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون،امیرحسین پناهی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویی در نشست خبری امروز خود اعلام کرد: قرار است بیستمن دوره جهاد اکبر به عنوان بزرگ ترین گردهمایی دانشجویی در روزهای ۲۱ تا۲۷ ام اسفند در مشهد برگزار شود.

در ادامه دشتبانی دبیر روابط عمومی اتحادیه اظهار کرد: این دوره با حضور بیش از ۵۰۰ دانشجو به صورت حضوری برگزار می شود. مهمترین چالش ما برای برگزاری این دوره، احیای فعالیت تشکیلاتی و جهادی دانشجویی است. در این دوره کلاس ها و جلسات مختلفی با محتوای آموزشی و تشکیلاتی و همچنین جلسات چالشی با حضور مسئولان مختلف کشور برگزار خواهد شد. محور اصلی دوره تبیین شعار این دوره است.

در ادامه پناهی با اشاره به شعار این دوره با عنوان «تحول دانشجو، تحول جامعه حکمرانی عالمانه و عادلانه »، تصریح کرد: در کنار دستاوردهای انقلاب اسلامی، در حکمرانی دو حلقه مفقوده اصلی وجود دارد. نکته اول عدم تحقق عدالت است که رهبری هم به آن اشاره داشته اند. نکته دیگر این است که نگاه راهبردی و تمدن ساز را در حکمرانی ندیده ایم.

این فعال دانشجویی افزود: به این نتیجه رسیده ایم که اگر دنبال تحقق حکمرانی عادلانه و عالمانه هستیم، ابتدا باید در جامعه اصلاح رخ دهد و تا دانشگاه اصلاح نشود، جامعه اصلاح نمی شود. دانشجویان مهمترین عنصر تحول خواهی هستند. براین اساس محتوای آموزشی این دوره را انتخاب کرده ایم.

پناهی خاطرنشان کرد: تمام هیات دولت سیزدهم، هیات رییسه مجلس، رییس و معاونان قوه قضاییه به این دوره دعوت شده اند که حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت، اسماعیلی وزیر فرهنگ، وحیدی وزیر کشور،عبدالملکی وزیر کار از دولت، کدخدایی از شورای نگهبان، خدایییان از قوه قضاییه، قالیباف از مجلس و همچنین برخی فرماندهان ارتش و سپاه در این دوره قطعی شده است. در این جلسات بنا داریم که به صورت چالشی برگزار کنیم تا جلسات جنس مطالبه گری داشته باشد.

در پایان این نشست، دشتبانی افزود: در این دوره جهاد اکبر، کارگاه هایی با موضوع «تحول دانشجو» برگزار می شود. در پایان دوره از اعضای شرکت کننده آزمون گرفته می شود.

منبع :ایسنا

387349