این سواحل زیبا آماده استقبال از مسافران نوروزی است!

معاون فرماندار زرآباد از آماده سازی سواحل زیبا و بکر روستا‌های گردشگری «دَرک» و «جد» وکوه‌های مینیاتوری این شهرستان برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.
تصویر این سواحل زیبا آماده استقبال از مسافران نوروزی است!

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل بلیده ای در نخستین جلسه ستاد تسهیلات شهرستان زرآباد در حضور اعضای این ستاد،اظهار داشت: سواحل زیبا و بکر روستا‌های گردشگری «درک» و «جد»، کوه‌های مینیاتوری، اسکله «کلات»، جزیره پرندگان در ساحل «گالک» و باغ‌های موز و میوه های گرمسیری بخشی از مزیت‌های مهم گردشگری در شهرستان زرآباد هستند.

معاون فرماندار زرآباد افزود: نوروز فرصت مناسبی است تا توانمندی های شهرستان زرآباد در تمامی زمینه ها به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا،برنامه های گردشگری در استان سیستان و بلوچستان متوقف شد اما امسال فرصت طلایی است تا دوباره ظرفیت های بی بدیل این استان در بحث گردشگری به هموطنان عزیزمان شناسانده شوند.

رئیس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان های کنارک و زرآباد نیز در این جلسه،گفت: سفرهای نوروزی امسال با رویکرد مسولانه انجام خواهد شد.

یوسف مصلحی با اشاره به اینکه شهرستان زرآباد پیشانی استان سیستان و بلوچستان از سمت هرمزگان است، افزود: برای اشتغال زایی افراد بومی مجوز `خانه مسافر` فقط در ایام نوروز صادر خواهد شد تا خدمات بهتر و اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری شهرستان به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.

عبدالله برکی شهردار زرآباد با اشاره به آمادگی این شهر برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی گفت: زیبا سازی شهر، نصب المان، روشنایی معابر، راه‌اندازی سفره نوروزی و دیگر برنامه های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

386959